Miem NL - Viktortje007 1-0 Panathinaikos - Arsenal 0-0 Arsenal - Manchester City 1-1 Arsenal - Arsenal 2-1 Heel goed gespeeld Miem maar ik baal wel heel erg. Ik heb in elk potje wel 3 100% kansen gemist, in het 2de potje heb ik 3x 1 op 1 gestaan, maar elke keer deed ik een lobje wat de keeper pakte, net over ging of net naast. Je hebt het heel mooi klaargespeeld, maar ik had gewooneen deel van mijn kansen moeten benutten. In het laatste potje scoorde ik vlak voor tijd de 1-1 waardoor ik dik opgelucht was, maar toen scoorde jij vanaf de aftrap weer de 2-1, omdat ik nog high pressure en ultra offensive speelde. Gefeliciteerd
miem - vikortje 1-0 Panathinaikos - Arsenal 0-0 Arsenal - Manchester City 1-1 Arsenal - Arsenal 2-1 Ik heb (ook al zag je het niet) moeten vechten voor elke meter wat zit jij er dicht op iedere keer. man of the match? - Mijn Keeper! alle drie de wedstrijden imo
Meowth Als jij nu gewoon ff 't toernooi had gewonnen kon ik tenminste nog zeggen dat ik van de kampioen verloren had
Klopt, morgen kan ik vrijwel de hele dag. Heb nu werkpauze en vanavond ben ik niet thuis dus dat lijkt me de beste optie.
Reuj - FCDANNY 2-1 0-4 Leuke wedstrijden, ging gelijk op. Allebei veel kansen, ging echt continue op en neer. Eerste wedstrijd ging goed, tweede wedstrijd hetzelfde verhaal. Beiden veel kansen alleen ik had pech dat ie er niet in ging. Kwam 2-0 achter en ging toen vol op de aanval en toen was het al snel afgelopen. Goed gespeeld!
Arsenal - tottenham 2-1 Arsenal - tottenham 0-4 Beide wedstrijden aardig gelijkwaardig. Jij had veel ongeluk de 2e wedstrijd. 2 ballen op de paal en je had nog wat goede kansen ook nog. Ik was de gelukkige in deze potjes. Heel fair gespeeld, 2 wedstrijden 0 kaarten