Sommige gasten zijn gewoon snel opgefokt. Mja, via internet kun je je jammer genoeg heel stoer gedragen
Mooi logotje, voor de rest een hoop bullshit om niks. Toppers net verdiend van ons gewonnen. Waren beter met verder ontwikkelde pro's dus verdiend de overwinning gepakt. Zelfs Amauri schoot met scherp. Wie bij Toppers scoorde weet ik niet, maar voor ons: 2x Dyonko en 1x Paribus (Funkxual)
Ralluf, Meowth en Fabian kunnen we het hier gewoon over de XBW- Derby's hebben aub !!! ipv dit topic vol te spammen met smiley's, beetje nutteloos
6-3 gewonnen van Panini, was een leuke wedstrijd. Volgens mij 2x mijn char Samba, 2x Robbin, 2x Zaadloos?
UPDATE @ STARTPOST in de startpost staat alles weer verwerkt, als er iets niet klopt naar je mening? zeg het dan ff
We hebben de doelpunten eerlijk verdeeld bij de Toppers. En speciaal voor Dyonko stond Amauri op het veld
Het lijkt mij idd het beste om hier af te spreken of je een potje tegen een club gaat doen dat houd het ook overzichtelijk voor de andere clubs maar ik wil altijd wel een Derby doen, ligt eraan wat mijn mede-club-members vinden, maar als het aan mij ligt doen we morgen (middag) een potje.
Oh en trouwens, ik kan de 23e-26e (ongeveer) wedstrijden opnemen met een capture card, is leuk om hier op te zetten bv? *)
hey Rien, gooi Swaffel Utd, Fc Combinatie en etenity maar uit de ranglijst ivm opheffing, niet actief of te weinig xbw-roots. De clubs moeten wel xbw actief zijn ! Btw, wie wil er vanavond een derby ??