[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe oke. ;)
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Na het spelen van Prototype heb ik weer zin om zombiefilms te kijken, nu net Dawn of the Dead (2004) gekeken. Vind het een héél geslaagde zombiefilm, gewoon 'vet' om te kijken. Straks de originele film kijken. Die lichte pianomuziekjes zijn echt geweldig in het winkelcentrum. :lol:
     
  3. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam net uit het Funny Pics topic waar een fotosoep met Emma Watson voorbij kwam :+

    ---

    Van de week trouwens ook nog Old school gekeken

    [​IMG]

    Was niet zo heel boeiend. Verhaal gaat opzich wel, maar het acteren is niet al te best. Alleen Will Ferrel redt de film. Wat een kerel :lol:
    6,5/10
     
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ging Dawn of the Dead nou over dat winkelcentrum? Ala Dead Rising

    Of welke zombiefilm was dat dan?
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja dat is dawn of the dead (2004)
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net Gladiator zitten/hangen/liggen kijken. Een erg mooie film. Maar ik ben zelf meer van de films die zich gewoon in de moderne wereld afspelen. Desondanks was het een goede film.
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Gladiator is inderdaad een heerlijk filmpje.
     
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Gladiator vond ik wel wat tegenvallen. Het is een mooie film, maar meer ook niet.
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Gisteren Shutter Island gezien.

    Leuke film. Het verhaal was ontzettend goed, maar het was zooo ontzettend traag,de film was ook veel te lang. einde was wel lekker onverwacht! Jammer dat ze het einde zo lang hebben gemaakt.. ze hadden beter na de climax kunnen stoppen.
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ook gezien gisteren. Had geen last van de lengte eigenlijk, vond het wel prima. Goed acteerwerk en leuke plotwending inderdaad. Enige waar ik me wel direct aan stoorde bij de film was de onmiddellijke en geforceerd aandoende spanningsopbouw aan het begin van de film. Ze komen van een boot en rijden in een auto richting het instituut maar er is nog helemaal geen reden voor bombastisch geknal en getetter op dat moment. Als me dat dan ook meteen opvalt is dat geen goed teken. Maar goed dat het tijdens de rest van de film wel snor zit.

    Gisteren ook nog Smokin' Aces 2 gezien. Zelfs met mijn lage verwachtingen nog een tegenvaller. Beetje jammer.
     
  11. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb gisteren

    [​IMG]
    Amelie

    een erg leuke film wel vond ik dat het spannende na een uurtje er wel wat af ging. verwachte een climax 'die kwam maar niet'' 7
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens, begint enorm sterk, maar zwakt daarna helemaal af.

    Gister "The hurt locker" gezien, wel erg aangrijpende film. Met een toepassend slot, en ik moet zeggen dat de spanning er wel constant in zat.
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Prachtige soundtrack though :+
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nihon Chinbotsu (The sinking of Japan) 2006

    http://www.imdb.com/title/tt0473064/



    Ik had op de IMDB forum gevraagd naar goeie rampenfilms, niet meuk als 2012. Deze kreeg ik aangeraden en ik moet zeggen, deze film valt niet eens te vergelijken met een 2012 omdat ie gewoon zo vreselijk veel realistischer en beter is dan dat. Bij deze film voel je dus wel mee met de personages en wil je echt dat ze het redden. In 2012 interesseerde het me echt niks.

    Het acteerwerk, de emoties , de sfeer...alles word zoveel realistischer in beeld gebracht, je kunt het allemaal veel serieuzer nemen. Het gaat niet over het einde van de wereld, maar wel over hevige aardbevingen en vulkaanuitbarstingen en je ziet behoorlijk indrukwekkende scenes waar je delen van Japan echt ziet overstromen en dorpjes verwoest worden. De sfeer is tijdens die scenes echt rauw en realistisch te noemen, echt een aanrader!


    Prima film :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ohja had deze maand ook nog wat films gezien:

    Die hard 1 & 2
    oldskool :9

    Batman Begins
    goede film, maar ik had the Dark Knight al gezien .. dus dat is ook niet echt de juiste volgorde. Wel leuk om nu een beetje terug in de geschiedenis te gaan 8-

    The Green Mile
    duurt heel lang, maar is elke minuut waard! 9-

    Zwartboek
    Wel oké voor een Nederlandse film. Maar in dit genre heb ik wel betere films gezien. Echt wtf doet die Johnny de Mol in die film 8) dat ie die vent doodschiet .. denk je toch ook :{ . 7-

    Pianist
    Had hem laatst voor 2euro gekocht bij de mediamarkt :D Had hem natuurlijk wel is gezien, maar is geen ramp om deze nog is te kijken. Heel mooi verhaal, stuk beter dan zwartboek ;) 8

    Equilibirium
    Christian Bale vind ik altijd wel toffe gozer. Film heeft aardig verhaal (http://www.moviemeter.nl/film/6324) ik had alleen helemaal geen ondertiteling, dan moet je zo geconcentreerd kijken en luisteren. Dus dat was wel beetje zonde. Verder wel vette vechtscenes! :cool: aanrader! 8

    2012
    zag er allemaal wel mooi uit :cool: Verhaal is natuurlijk niet echt heel erg realistisch (qua in vliegtuigjes springen etc) maargoed toch wel vermakelijke film (voor de zondagavond), die 2uur28 was eigenlijk ook zo om :) 7-
     
  16. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Gisteren UP gezien op de Blu ray

    Leuke animatie film (vooral die Kevin die rare vogel) die toch een beetje de serieuze toon aanslaat

    -8-
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Kairo 2001

    Horrorfilm, maar niet met extreme gruwelijkheden ofzo, helemaal niet. Denk aan een soort Fatal Frame maar dan in filmvorm. Absoluut spooky, hele gave sfeer hangt er rond in die film en is gewoon zeer vermakelijk. Begint asian cinema echt geweldig te vinden, na Oldboy vond ik het al erg nice...maar het begint echt iets 'favoriets' te worden voor mij.

    Ook gaat de film om eigenlijk van alles, de 'spoken' zijn bij lange na niet het belangrijkst. De film laat een eenzaamheid zien van de personages, het draait om verlies en het leven in algemeen. In weinig 'horror' films kom je dat tegen, en eigenlijk kan ik het geen horror noemen. 1 ding is zeker....asian cinema is echt unieke cinema.

    http://www.imdb.com/title/tt0286751/
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Jij bent niet goed bij je hoofd :cool:
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Van het weekend Boondock Saints 2: All Saints Day gezien. Zo vet deel 1 was zo slecht is deel 2 imo. Op zich wel raar als je bedenkt dat de meeste acteurs uit 1 mee doen en ook dezelfde schrijver/regisseur de film gemaakt heeft. Ben er nog niet precies uit waarom ik de film zo slecht vond maar de film had gewoon een hele andere (en slechte) "feeling"

    3/10
     
  20. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb hem afgezet toen die "Rita" uit Dexter met dat achterlijke southern accent begon te praten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina