Mijnes ook ongeveer maar hij word wel steeds beter Vandaag een paar potjes clubs ? Ik zie jullie misschien dan wel online
Aargh Moet duidelijk echt weer wennen aan clubs. Ach, als excuus gebruiken we gewoon dat het nog maar de eerste paar potjes waren.
Ik zou best willen als ik vandaag me 3 maanden live krijg van Gamehubs anders ga ik me PRO ff trainen. Wil vandaag rond de 87 afmaken hebben Misschien anders maar in de vakantie wat potjes spelen
Richard bakker is ook online. //Edit Volgens mij zijn wij (Alpine & ik) en splatman volgens mij de enige die nog actief zijn op XBW
Die gozer heeft me friendverzoek niet eens geaccepteerd We moeten iemand proberen te leasen. Want ik heb zn gevoel dat we vandaag veel gaan winnen
FC Rillion zoekt nog mensen, join ons en krijg de eer om samen te spelen met iemand van level 30 Volgens mij zijn wij de enige die in deze topic kijken
Sorry jongens had wat problemen met de xdoos maar kan nu alles weer accepteren enz. Maar mijn pro is eigenlijk echt slecht amper getraind dus ik denk dat ik daar eerst tijd in moet steken