Fifa 10 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    EA is kut, had zo'n 6500 skillpoints, ben nu teruggevallen naar 5400 en dat komt bijna in zijn geheel doordat ik eruit wordt gegooit als ik scoor, krijg ik doodleuk een mail dat ik 3-0 heb verloren terwijl ik 1-0 voorkom, zo gaat het snel als ik tegen een laag level speel=(
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hoe kun je het salaris van je spelers zien? Ik moest dit seizoen een hoop contracten vernieuwen. Omdat Suárez, Piqué, Moutinho en Zárate allemaal 90+ zijn hebben ze nu allemaal ineens een salaris van 300.000 wat ik dus blijkbaar niet kan betalen. Echt belachelijk, want ik heb met Ajax gedurende 7 seizoenen zo'n beetje alles gewonnen wat er te winnen valt. Ik ben nu gewoon genoodzaakt wat topspelers te gaan verkopen. Echt lame. Wilde juist meer toppers binnenhalen omdat ik dacht dat m'n weekly wages totaal wel weer flink omhoog zou gaan. Maar goed, hoe kan ik die weekly wages van alle spelers nu zien? Is daar een scherm voor?

    EDIT: Jezus wat een gare bende.:emo::emo: Dat kutspel laat me niemand verkopen omdat ik dan te weinig spelers heb en spelers aankopen kan niet omdat ik in de - sta bij m'n wages. :') Hoe hard genaaid is dit.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2010
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Gaat nu weer iets beter. 3x achter elkaar gewonnen van level 28+
     
  4. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    soms zie ik hier mensen die spelen tegen lagere levels enz.
    nu vraag ik me af hoe je zo iets instelt want hij zoekt toch automatisch in de level waar je zit ?
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Lobby
     
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik had gisteren een mooi moment. Speel een wedstrijd tegen iemand, kom met 4-0 voor en het mannetje leaved. Krijg ik een message: haha i win u lose...
    Dus ik dacht dat het wel weer zo'n vieze glitcher ofzo zou zijn. Ga ik naar mijn stats, zie ik dat ik gewoon een win heb gekregen. Dus ik stuur een message terug: take a closer look.
    Krijg ik weer een message terug: u motherfucker, u hax en nog meer van die onzin. Ik kon er wel om lachen. :+

    Dat noem ik nou het spreekwoordelijke deksel op je neus krijgen. :lol:
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die berichten die je af en toe krijgt zijn inderdaad lachwekkend.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, wat een loser.
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, tering zeg. Zit ik eindelijk in de 4000 skill punten, kom ik alleen maar van die mongolen tegen die na de 1-0 hun formatie naar 6-2-2 zetten. Heeft niets meer met voetbal te maken dit... Iemand nog een goede formatie om tegen dit soort idioten te spelen?
     
  10. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja heb ik ook last van, maar dan vooral mongolen die achtering gaan rondspelen.
     
  11. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb dat pas 1x gehad, terwijl ik al flinke tijd meer dan 4000 punten heb hoor. Waarschijnlijk treffen jullie net de paar zielige mannetjes die er zijn..
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Die mensen spelen blijkbaar niet voor hun plezier, jammer is dat.
    Zelf heb ik vandaag ook al met 3-0 en 4-0 verloren. Dan heb ik eigenlijk wel zin om te quitten, maar uit respect voor de tegenstander doe ik het niet. Als mijn tegenstander het doet, maakt het me niet uit. Je krijgt de winst toch wel. Maar ik ben wel blij dat Ultimate Team er donderdag aankomt, ook de reden dat ik FIFA 10 weer heb aangeschaft. Want de potjes Chelsea - Roma, Real - Inter etc. gaat me al snel vervelen. Ik heb hem standaard op Ajax staan, maar de meeste mensen kiezen alsnog een 5 sterren team. Terwijl ik meer plezier heb bij andere teams. Met een 5 sterren team scoor je veel te gemakkelijk. Met Ultimate Team krijg je dat probleem ook wel, maar dan is het gewoon leuk om aan je eigen team te bouwen.
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het tofste online potje wat ik heb gespeeld was Utrecht tegen Hibernians, die gast tikte me helemaal zoek en ik verloor met 0-3.

    Maar juist omdat we dus met 3-sterren teams speelden, en hij won omdat ie gewoon echt goed voetbal speelde, was het een stuk leuker dan voor de 8e keer verliezen van Real Madrid dat continu scoort door afstandschoten van C.Ronaldo.
     
  14. Shotgun Edd

    Shotgun Edd Alaaf!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah bah.... wat een naaistreek.

    City vs United. Ik was City en win met 8-4. Daarna krijg ik mijn puntenaantal te zien. Krijg ik -40 punten. Hoe kan dat nu? A. ik win! B. die gast had een 2 levels hoger dan mij. Schijnbaar omgekeerde wereld.

    Ik kan echt zo genieten van iemand die mij totaal wegtikt zonder de individuele klasse van 1 speler. Ook al verlies ik me 4-0. Daar leer je het meeste van!
     
  15. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Net ook een leuk potje gehad. Sparta (Denneboom is een held)- ADO tegen een Nederlander, alleen jammer dat hij quitte na de 4-0. Ga ik kijken was hij nog de nummer 31 van Nederland ook:+

    Nu ik 4-3-3 ben gaan spelen in plaats van 4-4-2 gaat het een stuk soepeler:)
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Iemand hier die een ranked potje met lage random teams tegen mij wilt spelen? :) 3 sterren
     
  17. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil wel
     
  18. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik wil ook wel, moet nu alleen eten. Maar als mensen tegen me spelen, voeg me maar toe;)
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel, maar heb Ferron al, dus add ik jullie maar, Robbin en Alpine;)
     
  20. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel met lage teams spelen, is altijd leuk.
    Volgens mij heb ik jullie allemaal al in mijn friendslist :)

    Kunnen we anders niet 2 vs 2 doen met lage teams?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina