Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik ga binnenkort mijn eigen game/lounge kamer inrichten.

Hier komen mijn PS3 en Xbox360 uiteraard ook te staan.
    Nu wil ik graag een surround set kopen want ik wel het goed aanpakken ook!

Welke setje is degelijk maar ook betaalbaar?
    Ik ben echt een leek op dit gebied namelijk :+

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Betaalbaar, dat ligt uiteraard behoorlijk aan je budget.

Wil je voor 2.0 gaan? 5.1? 7.1?
    Wil je losse componenten? Wil je een all-in-one setje?

Meer info dude!

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Dit is die van mij. Klik maar op gameroom, klik op de pijltjes voor beeldvullend en misschien krijg je wat inspiratie ;) Kabels zijn inmiddels weggewerkt en de Panasonic is ingeruild voor de Pioneer die op de laatste foto staat.
    Mn kamer is 3,2 bij 2,5 meter.

http://sonder-fjh.magix.net/
    Mn surround was nogal aan de prijs, maar ik zag laatst een Onkyo receiver met 5.1 speakers voor €249 bij de BCC. Dat is geen geld natuurlijk.

Laatst bewerkt: 22 feb 2010
  4. Pretender

Pretender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat iemand me hier kan helpen.
    Denk zelf dat het eraan ligt dat het hier gaat om digital in ipv out.
    Door een tip van Old Raven NL kwam ik erachter dat ik wel een digital out op onze tv heb dus ga dit vanavond proberen maar toch lijkt het me via de receiver het fijnste...

ctrl-c ctrl-v

5. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    De digitalout van de tv gebruiken gaat niet lukken, omdat de tv dan enkel stereo uitstuurt.

Je moet bij de receiver inderdaad instellen dat deze t geluid wat die binnen krijgt via de hdmi vd xbox, uitstuurt via de optische out van de receiver.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy