[XOne] Star Ocean: The Last Hope

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 10 jun 2008.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    You'll be in for a treat. ;)

Pas als je op een gegeven moment bij de laatste "dungeon" komt mag je gaan discswappen, omdat je Calnus dan op die plek blijft staan. De laatste planeet en deze dungeon staan op de derde disc, terwijl de rest op de tweede disc staat. Ik wens je alvast veel plezier. :+

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat staat er dan op de 1e disk? Alles wat ik daar gedaan heb kan ik ook op de 2e disk doen? Of zijn het alleen filmpjes?

En ik was al bang dat het te mooi om waard te zijn zou zijn :mad:

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Op de eerste disc staan gewoon de dingen die je deed op de eerste disc. Ik geloof dat dat twee planeten en nog iets was. De rest staat op disc 2. Helaas hebben ze het verknalt door niet alle werelden op de derde disc te gooien.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Even een vraagje over de endings:

Ben nu onderweg naar En II. In leg 5 moet ik met Reimi en Arumat praten. Ik moet daar zeggen dat Crowe mijn 'rival' is volgens de PA guide. Echter staat in de achievement guide dat ik moet zeggen 'best friend or worst enemy' voor Crowe's ending.

Welke moet ik nu nemen?!

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Ik ben nu bezig met de laatste storymode dungeon en een van de plekken hier is misschien wel een van de mooiste in de game. _O_

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben nu op EnII heb net de eerste boss daar verslagen. Meteen de 100 spawns erna met Bachus gedaan. Kon ik die ook nog ergens anders halen aangezien ik niet zag dat deze BT misbaar was.

7. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Ook deze kan je halen in de W.D dungeon. Je moet daar sowieso een paar keer doorheen voor de wapenachievement. Op verschillende vloeren liggen de wapens maar meestal krijg je daar juist niet wat je hebben wil. Ik ben er nu drie keer doorheen geweest tot vloer 19 en moet nog twee wapens. Om de twee vloeren een eindbaas, dus die 100 spawns kun je daar nog makkelijk halen als je hem gemist zou hebben.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Jezus, want ben ik vannacht geschrokken. Ik had de game lekker uitgespeeld en kreeg de verschillende endings... behalve die van Crowe en Faize. En toen kreeg ik dus te aftiteling. Ik was al helemaal pissig, want ik had de guide gevolgd voor de PA's.

Blijkt dat die ending pas na de aftiteling komen, als enige. Stelletje bastards daar bij Tri-Ace. :+

9. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ja. Altijd lachen met die gasten van Tri-Ace. Dat was een gedenkwaardig momentje inderdaad.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Helaas was de eindbaas echt een eitje met lvl 120 characters. :+
    Ik ben met geen enkele character zelfs in de buurt van dood geweest. :lol:

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    WTF 250+ uur??! Ik mag hopen dat je een geintje maakt en dat het niet te halen is met 1 keer er door heen gaan?! Word zoiets ook niet saai na een tijdje?

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Haha dat had ik al op diverse fora gelezen :)

Kan sowieso niet in 1 run. Voor 48/50 achievements moet je 1,5 run doen op Galaxy. Daarnaast moet je hem dan nog 2 keer op hogere difficulties uitspelen.

Voor 1000 gamerscore ben je zeker 250+ uur kwijt. Kan oplopen naar 400-500 wat afhangt van geluk met je drops etc. Het is dan ook een hele opgave, maar zal wel voldoening geven. Zijn niet veel spelers die deze game op 1000gs hebben ;)

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    47/50 in 1 run, want je kan 1 battle trophy niet halen, zoals ik zei. ;)

Overigens ben ik nog steeds bang dat ik 1 schatkist gemist heb die nooit door iemand als missable is aangegeven. Er staat namelijk op de basis op Aeos een schatkist binnen, als ik het goed heb. Hier zitten wat blueberries en blackberries in. Echter kan je hier op een gegeven moment niet meer bij. Rond die tijd wist ik nog niet het truukje van discarden, maar ik weet niet of ik hem later nog heb geleegd. Ik vind het toch raar dat deze nergens als missable staat aangegeven.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daarom zei ik ook 1,5 run ;) Ik heb een save voor Phantom Forces. Deze laad ik zodra ik de game uitgespeeld heb en de rest op 100% heb. Dan kun je kiezen of je Faize wilt houden en de rest van zijn BT's halen. Niet een hele PT dus.

Welke kistje is dat dan? Kan niet herinneren dat er 1 binnen stond. Ik heb iig alle kistjes op Aeos al gehaald.

Planet Aeos: Exploration Base

1. Lemon x3
    2. Blueberries x2
    3. 193 Fol
    4. Skill Manual "Scan Enemy"
    5. Blueberries x1, Blackberries x1
    6. Uncooked Pasta x1, Olive Oil x1

Kistje 5 bedoel je dan dus?

Laatst bewerkt: 23 feb 2010
  15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Volgens mij stond er eentje in het gebouw:

Die twee zijn dus ook missable (volgens mij), maar dat is echt nergens aangegeven.

16. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Staan 2 kistjes in 2 van die lange gangen idd, maar pas na het verslaan van die eerste boss.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb navraag gedaan en deze kistjes zijn idd missable. Ben in mijn game ook terug gegaan en kan daar idd maar 4 kistjes zien. Die 2 binnen zijn er niet meer. De guides zeggen idd niet dat ze missable zijn. In de WT op gamefaqs staat trouwens wel dat ze missable zijn.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    En nu vraag ik me dus af of ik die ene chest heb geopend. Er staat me iets bij van wel, maar aan de andere kant weet ik het ook niet zeker.

Het zou wel enorm zuur zijn! :mad:

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd aangezien je ze allemaal in 1 run moet halen :mad: Maar 1 manier om er achter te komen....of heb je nog een oude save dat je nog kunt controleren of je hem hebt?

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Nee, ik heb geen pre-destruction save.

Deel Deze Pagina