[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

  1. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Geweldig!

    Barret
    .... met Noobtube
    Shotgun
    ....
    Knife

    Hoe bedoel je multi-killen \o/
     
  2. PepperPwny

    PepperPwny Just sayin'

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de achterkant van mijn MW2 boekje staat een code die ik moet invoeren op IW.com voor ''exclusive acces'' alleen op de zite staat ''coming soon''. Heeft dit te maken met de aankomende DLC? Weet iemand wat die ''exclusive acces'' is?
     
  3. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat exclusive access staat er al sinds ze die nieuwe site hebben....
    Weet ook niet wanneer dat gebruikt kan worden, maar kan zowiezo nie meer inloggen op die klote site van ze...
     
  4. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook niet meer inloggen daar :confused:.. BTW hoe stel ik mijn difficulty in op Veteren ? ik ben gister pas begonnen met single player e.d en dus uitgespeeld op Recruit, nu wil ik dus op Veteren(voor de achievments) , maar hoe stel ik dit in ?:eek::x
     
  5. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kiest gewoon welke act je wil spelen, dan zie je alle missies die in die act zitten. Dan kies je welke missie je wilt doen. En dan kun je kiezen op welk niveau je wilt spelen!:thumbs:

    Ik heb hem ook op veteraan uitgespeeld, maar ik vond het niet echt moeilijk ofzo...
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Bij het starten van een neuwe campaign of act kan je difficulty setting instellen. Waar je vorige keer Recruit koos kies je nu Veteran.
     
  7. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0

    Oke thanks a lot, straks ff proberen dan. Maar het klopt dus dat de computer nu slimmer is ? en meer accuracy heeft ?

    Lijkt me best een uitdaging dan, maarja komt wel goed aangezien mijn online
    k/d ratio ligt op 1.40 en 19.20% accuracy.:9
    en zit nu op Prestige lvl 48
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Veteran bij MW2 is echt achterlijk simpel. Had op mijn eerste playtrough veteran gekozen en de game binnen 6,5 uur uitgespeeld. Het verschil kwa "moeilijkheid" zit in het feit dat je sneller dood bent. Gewoon rustig aan, goed cover zoeken en dan zal je er niet al te veel problemen mee hebben.
     
  9. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohh... maar dan .. *eitje* \o/


    i guess..
     
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Te grappig gewoon..

    Heb deze videos hier nog niet eerder langs zien komen, dus daarom maar ff hier..

    [yt]uU0qWhJd2Wc[/yt]

    Jochie is aan het exploiten en trash talken (NSFW), en wordt vervolgens geheel terecht gebanned...

    Vervolgens komt ie met een zwaar ge-editte versie, waarin ie ook nog eens zegt nix veranderd te hebben.. Heeft er onder andere voor gezorgd dat Stepto dreigtelefoontjes kreeg, terwijl ie dr nix mee te maken had.. Serieus, dit soort mensen moet je niet alleen bannen, maar ook meteen opsluiten..

    [yt]HaDzp6Azi2k[/yt]
     
  11. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Wuhaha OMG wat een kneus, helaas dat zo een soort jochies vaak te ver weg wonen(ander land ofzo), of te jong zijn om ze te klappen :cool:
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Gedraag je als een zak, krijg de zak. Leuk hoor, een Admin uitdagen op XBOX Live :emo:

    Eigen schuld ...
     
  13. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0

    :emo:
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Triest dat dit soort mannetjes altijd denken ongestraft hun gang te kunnen gaan.. Check http://www.youtube.com/user/iTzLuPo

    Wie ben ik: I am now part of one of the best Glitching/modding clans there is on Xbox LIVE Eternal Revolution

    En als bericht:

    iTzLuPo MODDING IS BACK BABY! f the pro and all his fanboys who think i edited the video and BTW PRO IF YOU SEE THIS I HAVE YOUR NUMBER AND YOUR ADDRESS does the zip code 98045 ring a bell (10 uur geleden)
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    En vandaag heeft ie zn video verwijderd, en ook zn bio waarin ie bragged dat ie lid is van een modding clan..

    http://www.youtube.com/user/iTzLuPo

     
  16. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Samengevat:
    ItzLupo heeft beeldmateriaal van iemand die The Pro heet. Blijkbaar is de The Pro iemand van XboxLive met de mogelijkheid mensen te bannen en volgens Lupo hier misbruik van maakt. Lupo laat dit zien met een filmpje (wel of niet aangepast) en wordt vervolgens in een andere game gekickt.
    GTST is er niets bij... :)
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben bezig de single player op veteran uit te spelen, maar hoe doe je dat laatste stukje in het Estatelevel? Ik heb die data mee en moet naar de Landing Zone rennen en zowel voor als achter me een groot leger aan Russen die op me schieten en precies weten waar ik ben, ook als ik achter een boompje ga liggen. Het checkpoint ligt ook daar, dus ik wordt meteen al beschoten, ben al 30 keer gaan rennen en rushen, de ene keer kom je wat verder dan de andere keer, maar je komt er niet voorbij en als je gaat schieten ben je helemaal kansloos.


    EDIT: lama :p Het is al gelukt ;) Maar ja, dan die kutverrader heh.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2010
  18. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat level is irritant! Ik ben op een gegeven moment in een hoekje gaan zitten met een Termal gun, en goed op minimap letten en voetstappen... Mja, echt heel vaak opnieuw gedaan. Werd er helemaal ziek van xD :mad:
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Dat vond ik echt een kutlevel, ik maar rennen en rennen, zwaargewond en krijg ik een checkpoint :9, elke keer als ik weer respawnde een sprintje trekken naar een boom om weer levens te krijgen.
     
  20. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gwn een P90 oid hebben en als je naar beneden gaat een paar Stun grenades gooien en er zoveel mogelijk proberen te doden terwijl je naar beneden gaat. Zo heb ik het toch gedaan.
     

Deel Deze Pagina