[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind die gele streep erger:+
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Even over QS het verschil tussen MW2 en tussen BF.

    Bij MW zijn de levels veel kleiner en is de opzet van objectives anders.

    Als je in dit spel een basis moet verdedigen in een open vallei is QS wel irritant
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Die demo vind ik echt gruwelijk slecht, helemaal als je MW2 gewend ben. Terwijl ik de DEMO van BFBC1 wel vet vond. Zal ook wel door de setting komen. Heb een hekel aan sneeuwlevels vind het altijd zo on-overzichtelijk.
     
  4. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gewoon op zoek naar ervaringen van anderen. Dat de Tracer gun wel bullet drop heeft heb ik zelf ook zo ervaren, maar las ergens dat dat niet zo was (dat was dus BS).

    Anyway, het testen met de enemy ammo/health kistjes lukt niet zo makkelijk in alle chaos. Het is wel interessant om te weten of je beter wel of niet ammo/health op een arming point kunt leggen (want als enemy armed, dan krijgt ie dus ook health/ammo van jou kistje).

    Maar goed, er zal wel niet echt empirisch bewijs voor zijn, dus ik ga er gewoon maar van uit, want je kreeg wel health in BC1 volgens Dr0kz.

    Toppie! :thumbs:
     
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.625
    Leuk Bevonden:
    130
    Key!

    Ik denk voor verreweg de meeste gamers zal gelden dat ze eerst MW2 moeten hebben uitgekotst voordat ze aan BFBC2 toe zijn.

    Zelf had ik het al in januari (na 3 maanden MW2) helemaal gehad met MW2, was er compleet klaar mee (hoewel ik het een kraker van een game vond, dus dat is het niet)

    Toen kwam de BFBC2 demo, en die heb ik 37 uur gespeeld en ik vind BFBC2 10x vetter dan MW2

    (maar ik heb zat friends die exact hetzelfde als jou ervaren ... en, btw, mijn eerste indruk was ook zo-zo, maar ik wilde BFBC2 gewoon gaan spelen en had MW2 dus ook al uitgekotst, dus toen kwam het toch nog goed)

    Kortom, eerste MW2 klaar mee zijn, dan pas BFBC2 ... beide tegelijk (MP) lijkt me vrij onmogelijk

    My .02 cents
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Deze game gewoon niet vergelijken met MW2. MW2 is snelle actie.
     
  7. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    MW2 is vet onrealistisch! Je schiet/laad veel te snel, het richten is veel te makkelijk. En ik wordt gek van die domme campers, tactical knife mensen en domme killstreak rewards met een overpowerde chopper-gunner. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de tactical nuke!

    Geef mij maar BFBC2... Ik ben klaar met MW2 :thumbs:
     
  8. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij BFBC2 wordt niet gecamped..:confused:_0/
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zat gisteren nog te campen in BC2. :+
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.625
    Leuk Bevonden:
    130
    Het verschil is DAT JE NIET KAN WINNEN MET CAMPEN_0/
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt mij ook inderdaad, als verdediger camp je niet, aangezien je gewoon je positie moet houden zodat je kan verdedigen. Als je aanvalt heeft campen geen zin, want anders win je niet!

    Ik ga de game wel kopen, al heb ik de demo weinig gespeelt :eek: Dus wordt het gewoon een gokje :D
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren de demo weer even gespeeld maar op de een of andere manier speelt het 'anders'. En dat weerhoudt me ook op dit moment om de game te kopen. Aangezien je gaat switchen tussen MW2 en BC2 moet je telkens wennen aan de speelstijl. Dus ik twijfel nog even. :+
    Heb nog 1,5 week.
     
  13. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Dan campeer je toch als verdediger? Net alsof met demolition op Mw2 ook niet gecampt word :/
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Verdedigen is in jou ogen campen?

    :|

    Ben het met je eens Rivanov dat het anders speelt, maar ik hoef niet te switchen aangezien ik mw2 in 2010 pas 1x aangeraakt heb :p
     
  15. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Als je om te verdedigen de hele tijd op 1 plek blijft zitten word dit toch egt gezien als campen :)
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaan we weer... de eeuwige discussie over campen:x
     
  17. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Valt niks aan te discusseren, campen is gewoon op een plek blijven zitten en wachten tot de vijand naar jou komt in plaats van andersom. Dat je campt bij verdedigen is logisch en zeg ook niet dat het iets slechts is, maar om te zeggen dat er niet gecampt word slaat nergens op :+
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Ha, gister weer even gespeeld en ging weer lekker. Met een maat van me in de T-90 gezeten. Hij had een score van 7700 en ik 7500 8). Het ging echt nergens meer over, het was gewoon prijsschieten. Allemaal mensen liepen voor ons en wouden C-4 op onze tank plakken, dat ging natuurlijk niet 8). In totaal iets van 4 apaches uit de lucht geschoten met de tank en 1 met de RPG :+. Totaal score met de rewards erbij was 20.000 :+
     
  19. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Waarom steeds vergelijken ? Het zijn verschillende games. Wordt er echt moe van.
     

Deel Deze Pagina