Ik wel ook wel helpen een dinsdagavond lukt me wel. Voeg me maar toe als je wilt, ben nu tot maandagavond weg.
Heb hem net SP op normal uitgespeeld. Wel erg kort, maar ja, het gaat bij deze game meer om de MP denk ik. En dat ligt me niet. Ook erg weinig (G), slechts 160 na het uitspelen op normal...
Dan moet je hem ook uitspelen op veteran hè. Ben zelf tot level 6 ofzo gekomen, moet hem nog maar eens een keer lenen van een vriend
Nu ik sinds de release van MW2 helemaal weg ben van de game heb ik de neiging om dit deel ook eens op te pakken. Alleen heb ik niet zon behoefte eraan om 3 map packs te kopen hiervoor.
Die map packs zijn de moeite waard, zeker de zombie levels te heftig!!!! mis die tijd wel . Iemand een keer zin om zombies te slachten met mij?
Ik wil best zombies slachten, moet de map packs nog wel halen maar wil de achievements ervoor wel graag opzich.
Achievo's zijn goed te doen, zeker als je met een team speelt die samenwerkt en weet wat ze moeten doen . Alleen sommige achievo's zijn beter in je eentje te halen. Bijvoorbeeld: Big Baller (map: Shi No Numa) You scored 75,000 points in a single Nazi Zombie game. You should consider going pro.
Ok, ik zal vanavond vanaf half 9 een party starten, join maar als je mee wil doen voor de coop achievement Zodra we 4 man hebben beginnen we, eventueel kunnen we daarna nog een paar potjes online doen?
Ik had gezegd dat ik vanavond mee kon doen maar heb vanmorgen mijn rijbewijs gehaald () dus heb wat vrienden uitgenodigd vanavond. Zal vanavond dus niet online zijn.
Pfff, slechte excuus EVAH!!!! j/k congrats man met je rijbewijs, nu niet meteen teveel gaan zuipen vanavond en dan gaan rijden he
Kunnen we trouwens niet wat eerder? M'n vriendin is er dan ook en weet niet of die het geweldig vind als ik WaW ga doen ipv GoW2 met haar. xD
in principe kan ik vanaf nu, totdat ik moet eten en daarna, maar ik weet niet hoe het met de andere zit Anders ga je nazi zombies doen?
Thanks guys, oh als we eerder doen kan ik ook wel hoor. Vrienden hebben eerst voetbaltraining, ik kan wel tot half 9 ofzo.