[Fifa10] 3 Divisies Competitie

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Danny-DH, 7 feb 2010.

  1. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Niet.
    Elke potje die ik nu speel hebm ik alleen maar lagg gehad zelfs tegen mensen met 3 streepjes.
     
  2. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, 2 keer 1-0 voor mij dan maar? ;)
     
  3. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Man City 1-2 Lazio

    Had echt meer in gezeten, had minimaal recht op een punt aangezien we redelijk gelijkwaardig waren. Winnende doelpunt viel 10 min. voor tijd.

    Lazio 5-1 Man City

    En hier zat helemaal niets in. Geen ene normale kans kunnen creeren en helemaal weggecounterd. Nog mazzel dat het bij 5 tegendoelpunten bleef.

    Spelers als Alpine liggen me echt niet, sterk verdedigen en dan snel via 1 of 2 combinaties naar de keeper kan ik me echt niet op in stellen.

    Maar eens een goede tactiek op verzinnen
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Divisie 2 is lekker op gang. Wilt divisie 3 ook ff wat potjes spelen, ik zit er zelf ook in dus het is ook mijn fout dat er nog niks is gespeeld!
     
  5. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Divisie 1: ik moet nog tegen de volgende deelnemers:

    Reuj - Juventus
    Emiel 1337 - Atletico Madrid
    @ Emiel, wij konden niet normaal verbinden hé? als we het dan in de online team play mode uitvechten?

    Kan een van jullie (of allebij) morgen op de middag? vroeg of laat, maakt mij niet uit. ;)

    edit: Danny, ga je ook precies bijhouden wie er divisie 1,2 en 3 wint? en wie er degradeert? das namelijk wel leuk voor de onderlinge concurentie :)
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
  6. RapidWouter

    RapidWouter Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand van divisie 3 die kan spelen vanavond? maar niet te laat, want moet morgen nog wel naar school.. :D Ik zit wel met een probleem, m'n gewone matchen op fifa vallen altijd uit, door krassen op m'n fifa cd.. Kweet niet als ze online ook uitvallen, heb nog niet geprobeerd..
     
  7. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    divisie 1, net potjes gespeeld tegen Emiel.

    Atl madrid - Arsenal ( 3 -3 )
    idiote wedstrijd waarin ik het spel maakt en op een ongelofelijk achterlijke manier achter komt, niks lukt achterin en zo scoort hij, kom daarna nog netjes terug voor een gelijkspel.

    vervolgens spelen wij potje 2, waar we tot aan de rust gelijk staan, maar waar ik duidelijk het overwicht en meer kansen heb, maar toen verbrak de verbinding (ik neem aan bij hem, want het berichtje kwam bij mij binnen)

    vervolens stuut hij mij een invite en scoort binnen 12 minuten 3 doelpunten, ik kon niks met mijn verdedigers, neem die 3 punten maar lekker mee joh, als ik een helft met overwicht gelijkspeel tegen jouw heb ik geen zin om vervolgens nog eens een hele wedstrijd uit te zitten waar overigens niks bij mij er weer in ging, en waardoor mijn harde werk in het voorgaande potje de sloot in gegooid word.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2010
  8. Emiel 1337

    Emiel 1337 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha jochie, ik heb paar tips voor je

    1. Ga naar een opticien
    2. Leer dat er in het leven meer dan Fifa is
    3. Leer verdedigen zodat je wel wat met je verdedigers kan;)

    Nahja 3-3 en een 0-3 overwinning voor atletico madrid waren de uitslagen inderdaad.
     
  9. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt dat was een erg volwassen commentaar, wat overigens nergens over gaat, tuurlijk is er leven na fifa, ik ben niet achterlijk.

    Maar het slaat toch nergens op, dat ik een helft de betere ben en vervolgens wordt de wedstrijd niet afgemaakt en kom ik op zeer lullige wijze gelijk al op achterstand.
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zo zit fifa in elkaar. Speelde van de week 3 potjes tegen Triple en hij was ik geen enkele wedstrijd de slechtere, bij mij zat het steeds mee en won 3x van hem. Zo is fifa nou eenmaal, vaak erg frustrerend!
     
  11. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    ja oke das waar, maar hier gaat het mischien ergens om, kijk hij krijgt nou die 3 punten maar ergens klopt er dus geen ruk van. want ik speel die ene wedstrijd beter dan hij en speel goed en heb nog geen goal tegen gehad, ik krijg in beeld dat de verbinding verbroken is.. en dan moeten we opnieuw en scoort hij gelijk, en als ik hem dan leave dan telt hij voor hem, terwijl je niet eens zeker weet of hij de vorige niet geleaved heeft. ;)

    dit verwoord ik nog redelijk netjes, en zeg dat hij de 3 punten mag hebben, en vervolgens krijg je een afkrakende post van iemand die zichzelf duidelijk hoger acht dan de rest, dan ben arrogant. dat is meer waar het me om gaat. gelijk denigrerend gaan doen en met 'jochie' komen en zo'n o zo slim lijstje waarmee hij o zo grappig is ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2010
  12. Emiel 1337

    Emiel 1337 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0

    Jonge kijk je was dus niet de betere ofzo we waren dat potje goed aan elkaar gewaagd. En dat jij het spel maakte in de eerste wedstrijd dat klopt dus echt ff niet he.

    En op een ongelooflijk manier achter kom? mijn spitsen hadden hadden heel wat kansen nodig. En dat eerste doelpunt dat is dus echt gewoon om je vingers bij af te likken(i.m.o)

    En dat je netjes terug komt? hier maak ik liever geen woorden vuil aan.
     
  13. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    ik maakte idd het spel. 2 van jouw 3 goals kwamen tot stand uit een counter

    Ja idd een ongelofelijke manier, jouw afstoppen lukte dus in dat eerste 2de (uhm..) potje wel, maar dan spelen we opnieuw en dan scoor je gelijk, wat in fifa op een of andere manier na de aftrap erg makkelijk is.

    Het klopt, had een goede opbouw waarbij er 1tje een beetje rommelig tot stand komt, maar zo'n goal was er aan de andere kant ook, dus dat heft het op. Toen ik de 3-1 scoorde (prachtige pegel van nasri) kon ik eindelijk wat vrijer spelen en maakte eindelijk de goals.

    aardige reflectie al zeg ik het zelf
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2010
  14. Emiel 1337

    Emiel 1337 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, jij bent echt goed:thumbs:
     
  15. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    geen zin meer in de discussie hé? :) ik vond het net leuk worden maar laten we idd maar ophouden. :b:
     
  16. Emiel 1337

    Emiel 1337 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Het leek mij inderdaad een verstandige keuze
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gezellig hier, ik werk de standen bij. Weet niet wie de problemen heeft veroorzaakt en wat er aan de hand is maar hoop dat we gewoon gezellig verder kunnen gaan!
     
  18. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk kan dat en heb ook nooit de intentie gehad om het ongezellig te maken, maar met de reactie van Emiel was ik niet zo gediend en heb dat dus ook even laten blijken, das alles ;) we waren het er ook al over eens dat we maar ophielden?

    alhoewel er niks mis moet zijn met een discussie over het spelletje denk ik toch? dat is toch het idee van een toernooi houden op een forum, om er over na te kunne praten/discuseren.
     
  19. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Danny, wij ff onze potjes voor het eten ?
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Weet niet hoelaat jij eet, maar ik kan om 17:45 pas!
     

Deel Deze Pagina