Oke, dat vind ik ook wel leuk om te spelen. Ben er wel voor 20 uur vanavond. Ff kijken wie er dan online is!
Ik heb er het volste vertrouwen in dat Danny de Any positie goed gaat invullen En martijn: balen man, ik zou idd als ik jouw was maar een nieuwe kopen, als deze steeds kapot blijft gaan kost het je relatief te veel geld, omdat een nieuwe dan weer langer mee gaat maarja niet iedereen heeft het geld voor een nieuwe xbox zomaar liggen natuurlijk. zou ik als ik jouw was wel een arcade kopen want je hebt nog een HD enzo gewoon een kale xbox
Dat was al de planning, maar ik kijk wel wat ik doe. Moet er even goed over nadenken, maar ik kan zo clubs. Weet alleen niet hoe lang ik het volhoud.
Ja, laten we maar zeggen dat je een blessure hebt, ik hoop niet dat het lang duurt, anders moeten we maar collecteren onder de Initium fans
gasten ik moet nog ff een halfuurtje aan het werk, dan kunnen we vlammen dus ik weet niet of je er dan nog bent ofzo, maar dat zie ik wel, ga ik nu ff offline, ff serieus werken dan is het ook eerder klaar
jawel, katti was vrij zei hij en martijn heeft ook vakantie, alleen kan het zijn dat zijn xbox het begeef maar als 1 v.d. er is kenne we clubs doen
Ik kan helaas niet. Zit op de laptop bij een familielid in Heemskerk. Ik hoop dat ik er vanavond ben.
ik heb een doelpunt gemaakt die ik jullie niet wil onthouden: http://www.easports.com/media/play/video/17230129