Hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum maar bezoek de site al jaren, ik speel vaak fifa clubs, heb me eigen club: Dutch Crew FC Clubmanagers: SCF Hooligan 010 en Scarface O70(ik) we zijn geinterseerd in de derbys en zouden graag willen joinen in deze burenruzies dus ben je geintereseerd in een potje clubs? stuur een msg naar de managers en we nemen zsm contact met je op succes BTW: FC combinatie zin in een potje? beschouw dit als een officiele uitdaging Peace
fc panini - fc combinatie 4-0 kwamen elkaar teovallig tegen, speelde ze helemaal weg 4x mike tyson (dyonko)
Eternity bestaat niet meer, ik ben een club gejoined, maar we zijn wel geinteresseerd in het hele derby-gebeuren.
Katti!, FC Combinatie er maar weer bijzetten dan? E: UPDATE de wedstrijd tussen combinatie en panini is verwerkt, aanschouw
Zijn er vanavond(voor de champions league wedstrijden) teams online en beschikbaar voor een paar potjes clubs? Ik speel graag tegen jullie. Dutch crews Scarface O70. Peace
Hebbie Dyonko zijn pro wel eens gezien? Die rent overal dwars doorheen Wordt tijd dat we de 1e plek weer over gaan nemen
ja dat is idd erg iritand, aan de ene kant is het voetbaltechnisch een beetje nep, maar in fifa termen schopt het natuurlijk kont als een malle haha , dat gaan wij al doen
Ben met name ook zo groot om een aanspeelpunt te zijn en zodat het makkelijker is om een voorzet af te ronden irritanD het
Heb ik ook , alleen ben ik dan 188 CM, omdat wij wel met voorzetten spelen maar ook veel snelheid gebruiken, vooral als triple er is ligt het tempo best hoog, en ik moet ook regelmatig een sprintje kunnen trekken, dus ik heb een gulde tussenweg genomen zeg maar soms is het iritant omdat je dan te kort schiet, maar hij kan zo ongelofelijk goed springen die van mij, als er een corner op mijnes komt, en hij raakt hem lekker gaat hij altijd op doel \o/
gisteren die harde kopbal gehaald (50 kopgoals scoren), erg fijn want nu kan je ook gewoon een kopbal scoren randje 16. Sta overigens na 106 wedstrijd op 159 goals
\o/ het is toch zo, hij kan toch goed koppen? net zoals die van jouw een goed afstandschot heeft, dat zeg je zelf toch ook wel eens