Ik heb het mailtje ook vanmiddag gehad... idd vanaf morgen verkrijgbaar bij Gamemania. Je kan ook 2 ps3 games inruilen en dan is ie 30 euro
Ik haal hem niet,ik speel dat verhaal toch nu niet uit,veel teveel games bezig op dit moment en in maart komen er daar weer 3 bij.
tegen mij werd idd ook gezegd, dat als alles mee zat, ie morgen zou arriveren bij gamemania dat zou wel beter zijn, morgen lekker een dagje vrij
Gamemania in Zoetermeer mag 'm in ieder geval verkopen zodra ze 'm binnenkrijgen. De verkoper verwacht voor de middag de vracht. Zal de FRS 'm vandaag ook wel gaan verkopen. Edit: Heb begrepen dat de FRS 'm ook in de verkoop mag doen zodra ze 'm hebben binnengekregen.
Intertoys had vracht binnen maar wist niet zeker of hij daar bij zat. Kon vanmiddag terugbellen. Laat m'n vriendin dan even langs gaan..
Mediamarkt Rotterdam Centrum verkoop hem!!, 54,99 euro voor de normale editie, ze hebben niet de limited edition binnen gekregen
Ga 'm straks even bij de FRS ophalen, ben benieuwd! @BDT, Misschien even bij Future Zone proberen? De LE staat wel op de site, echter pas leverbaar vanaf de 26e. @Rivanov, gewoon voor jezelf beginnen
Nu baal ik wel dat ik niet meer studeer maar full-time werk. Je kunt er dan niet even tussenuit sneaken.