ik heb dit spel laatst van iemand geleend, ben ff in heroic door de campaign heen gesjeesd. en nu ben ik ff de achievements aan het halen. ik heb alleen moeite met een audio log. daarbij heb ik een website gebruikt waar ze netjes allemaal staan aangegeven. ik krijg de deur op de een of andere manier niet open. het gaat hierbij om deze Spoiler weet iemand hoe ik daar kom? alvast bedankt
Die zit binnen in een gebouw geloof ik. Ergens zit daar een schuif deur die opengaat wanneer je er langs loopt. Gewoon even bij die straat kijken en tegen die gevels aan lopen. Wanneer je het gebouw in kan hoor/ zie je het vanzelf wel een keertje.
Nog mensen zin om nu/later vandaag/morgen door de campaign op legendary heen te rushen? Voeg me dan maar gelijk toe! Ik ben online.
Yo ik zeker wel. Ik ben dan wel van plan er snel doorheen te rushen op Legendary. Zo snel mogelijk uitspelen dan dus, vanaf begin tot eind. Voeg maar toe: theRedDevilNL
Ik heb je toegevoegd. Ik wil er ook zo snel mogelijk doorheen. En aangezien ik ook al 2 andere heb moet dat met ze 4en ook lukken. Nu nog een keer met ze allen online zijn, maar dat moet goedkomen. En anders spreken we een keer een tijd af.
Tis ook super easy met zn 2en ofzo hoor.. Maar hoe meer hoe makkelijker, dat is waar. Dus lijkt me prima. Hopelijk is morgen iedereen online en kunnen we er snel vanaf zijn Kan dat spel ook weer de kast in.
Iemand anders die wel beschikbaar is om ODST op legendary doorheen te runnen? Edit: Lamar kheb t al in mn eentje gedaan.
Ik ben nu bezig met solo campaign op normal. Soms vliegen er van die rare beesten rond, en soms gaan ze makkelijk kapot, maar soms kan ik al mijn wapens eropaf knallen en al mijn grenades, zonder dat die beesten dood gaan. WTF ??!??
Dat zijn Engineers. Er zijn twee achievements voor, Good en Bad Samaritan ofzo.. Een Needler maakt ze makkelijk dood Firefight doen we binnenkort, ik moet er nog 5 en dan ben ik klaar met deze game.. Nooit gedacht dat ik nog zulke verveling zou hebben dat ik hem nog uit zou spelen ook
Wat is het verschil in die Achievements? @Gakkie: Die Engineers hebben een héél sterk Shield, waarmee ze ook Brutes kunnen bijstaan. Moet je goed opletten wat ze doen, als het Shield weg is, maak je ze af!
voor de ene achievement moet je er 0 dood maken en voor de andere achievement moet je ze allemaal dood maken
Mja, ik heb de achievement net ontvangen voor het killen van 10 ervan... Blijft raar dat er zo'n verschil is om ze te killen. Overigens vind ik ODST stukken beter dan H3. De SP is ook veel meer uitgebreid en niet meer dat stomme organische gedoe (ben ff de naam kwijt)...
Zit geen verschil in. Er is een plekje (dacht op de achterkant, maar daar ben ik niet meer zeker van) waar je ze moet raken om ze direct dood te krijgen. Wellicht heb je dat plekje soms wel per ongeluk geraakt en de andere keren niet Ze moeten allemaal net zo snel dood kunnen