Verdorie. En co-op? Misschien wordt het tijd dat ik mijn eigen scans eens ga lezen. (of is dat ook weer Wii exclusive? Hm, waar ligt die PU nou?)
Ik had er een download code bij. Misschien hadden alleen sommige winkels die actie. Had je maar bij een betere winkel moeten kopen.
Post 360 screens GVD, fok de wii. ziet er wel goed uit, voor de wii, mja, als de screenshots zo klein zijn kan ik het ook.
Dat is Wii gameplay mag ik hopen? Ziet er niet zo super uit grafisch, maar gameplay en sfeer zijn tof!
Gameplay ziet eruit als Prince of Persia. Dat is dus goed. Over de graphics oordeel ik pas als ik de HD versie heb gezien.
[GT]62777[/GT] Volgende stap is kijken op mijn TV (hopelijk komt het op de MP te staan) maar dit voldoet ook wel als HD. Wat is er nu mis met de graphics? Ik vind het er prima uitzien. Vooral die shots waar ie aan de buitenkant van gebouwen hangt.
Hm, misschien moet ik dan eens een bril. Trailer is nu ook van de Marketplace te downloaden, dus dan doe ik daar maar een 3e poging om de graphics te beoordelen.
Screenshots Spoiler edit: Dit kom ik net tegen van een gast die (blijkbaar) bij Ubi werkt Daarna: Zou awesome zijn!\o/