Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    De classmod'bombardier voor brick kon ammo regeneraten voor rocker launchers. Maar door een bug deed hij dat niet. Nu dus weer wel!

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Het is neem ik aan niet mogelijk om zelf snel even items te switchen tussen 2 van je eigen characters tenzij je een save op een ander profiel hebt?

3. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    nee, simpel is het niet maar door een andere account een splitscreen spel te doen en die al je stuf te geven kan het wel. je hebt dan dus een char op een andere account als doorgeefluik.

4. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    OhMG BEST DLC EVA!!!!11

5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ah ja juist, zou kan het ook eigenlijk, thanks. Heb het ondertussen maar snel met een vriend geregeld, iets sneller :)
    Naar het schijnt! Ik heb Borderlands nog maar een weekje, maar als ik het einde van m'n 2de playthrough nader ga ik die toch ook wel aanschaffen. Ook level cap verhoging, ik neem aan dat je ook nog steeds gewoon skill points krijgt per level tussen 50-61, echt eens een substantiële toevoeging bij een DLC uitbreiding, zo hoort het!

Edit: Voor de twijfelaars;
    [gt]62090[/gt]
    (slechts een van de vele nieuwe spots i/d General Knoxx armory DLC)

Laatst bewerkt: 24 feb 2010
  6. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu een uurtje erin zitten en moet zeggen dat het echt een heel stuk pittiger is dan het gewone spel (voorgaande DLC niet gespeeld). Ben een level 50 roland met matige wapens maar tijdens heel playthrough 2 ben ik misschien 5 keer doodgegaan in het hele orgineel. Zit daar nu al dik overheen en heb pas 5 missies gedaan o.i.d. Heb op dit moment geen gold maar morgen weer wel. Als je me wilt adden, GT: Esmelliw

7. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    tijd om eens te coopen. laten we vanavond om 2300 de nieuwe shit onveilig maken :)

8. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren Knoxx en Underdome aangeschaft, maar ik weet het nog niet. We zijn met Knoxx begonnen, maar het levelen van 50 naar 51 gaat voor geen meter. Volgens mij zijn we al op de helft van het "verhaal" en er is nog geen enkel level bijgekomen. Ik zal wel op Playtrough 2 moeten gaan spelen, maar dat vertik ik. Ik speel spellen voor de lol en niet om 80 keer dood te gaan bij 1 vijand.

Vanavond nog een poging wagen aangezien ik gisteren ook moe was, maar het toch even wilde checken. Ik ben nu een level 50 Hunter, maar ik blijf het moeilijk vinden de juiste wapens te vinden in deze game. Veel lijkt op elkaar en ik vind het moeilijk om te zien welk wapen er nou beter is dan een ander. Iemand tips?

9. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na 3 seconde playthrough 1 zie je al in de vendor level 30 spul hangen dan weet je toch wel dat het niet voor jouw level bedoeld is? En playthrough 2 is wel gewoon een stuk pittiger, je moet per enemy nu goed nadenken welk elemental effect van je wapen nou effectief is, verder kunnen groene/blauwe level 50 loot al beter zijn dan level 30 oranje/paars.

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, heb het spel nog maar net en zit nog maar aan playthrough 1, maar ik hoorde juist dat het gemakkelijker werd bij een 2de omdat je eigenlijk al wel deftig geequipped start en nu het volle potentieel van je skills begint te merken, ook al zijn de vijanden dan sterker..

In elk geval, tips voor die wapens hangt ook wel heel wat van je speelstijl af, maar je mag zeker die (elemental) bonussen niet verwaarlozen bij je vergelijking. Een high chance elemental weapon met x4 incendiary ofzo heeft de mogelijkheid nog eens 4x de dmg te inflicten blijkbaar bij een succesvolle elemental activatie. Dan mag het al heel wat minder base dmg hebben dan een andere sniper bijvoorbeeld om toch nog gunstig uit de vergelijking te komen natuurlijk.

11. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Als je eerst de underdome doet krijg je ook goede wapens. Na het defeaten van een boss in 1 ronde ( je krijgt er 5 ) verschijnen er verschillende goede wapens in het midden. Wel snel pakken anders zijn ze weg.
    Ik heb hier gister ook redelijk sterke wapens gevonden, oa. een sniper met een firerate van een combat rifle _O_

Ik heb zelf ook een vraag.
    We hebben gister zombie island uitgespeeld maar heb het idee dat we missies gemist hebben, oa. de braaaaiiiins missie. Als we nu terug komen bij jacobs cove kunnen we geen missie meer selecteren :confused:
    Zijn er elders nog missies te vinden?

Laatst bewerkt: 25 feb 2010
  12. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dank!

http://borderlands.wikia.com/wiki/Braaains

13. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Laatst bewerkt: 25 feb 2010
  14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb BL 1 1/2 playthrough gespeeld, totaan level 50, met dat dunne sniper puppet.
    Is de nieuwe DLC dan goed te doen (icm zombieisland), of is het pas haalbaar na 2 1/2 playthrough? (wat mij erg onlogisch lijkt)

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Die DLC past zich aan wat jouw level is ;)

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wat een DLC zeg!! _O__O__O__O__O_ Heb het nu sinds launch bijna nonstop gespeeld en was gisteravond pas iets voor 12e level 61. Al hebben we het wel vrij rustig aan gedaan en op m'n gemak naar kistjes e.d. opzoek gegaan.

Echt een geweldige opzet, de humor en kleine inside grapjes blijven komen tot je niet meer bijkomt.

Veel nieuwe missies, sommige nog genialer dan de ander. (Vooral dat schatzoeken met de Lancer :cool:)

Ook de nieuwe vehicles zijn echt de shit, vooral die Monster is lekker om mee te knallen, eindelijk's een goede gun erop.
    En dan het einde....we hebben gegild als 5 jarigen in een houtversnipperaar, EPISCH! \o/

Denk dat het meest verfrissende toch wel dat het eindelijk's wat uitdagender is, je kon de rest van de game met je mannelijkheid in het stopcontact nog uitspelen. Eindelijk moet je echt een beetje nadenken wat nou echt goede talents en classmods zijn, welke guns goed op wat werken en met je Co-Op partner iig een beetje bespreken wat je gaat doen inplaats van nonstop rennend overal doorheen rammen. Heerlijk!*)
    Moet wel toegeven dat die Crawmerax wel erg moeilijk is, zelfs met z'n tweeén lukte het ons niet, al was m'n co-op partner niet echt de beste en was ik vooral bezig met haar omhoog te helpen 8)
    Vanavond nog maar's proberen met z'n vieren ofzo. Als je mee wilt doen of dit veel op 61 gaat spelen, voeg maar toe! :thumbs:

Maakt Moxxi dubbel en dwars goed, imo _O_

Je kunt ook een online game joinen daar droppen en dan snel naar Dashboard voordat iemand saved, als je dan met je andere ventje in die game gaat kun je alles oppakken. (Joinen van dashboard via Recent Players werkt het snelst)
    Wel opletten dat ze in een grote zone zijn en dat er niet word gesaved in de tussentijd!

Je kan ook gewoon een friend vragen of je bij hem ff snel erin kan, zo doen wij het altijd

Jah je moet echt in de tweede PT gaan, in PT1 is er toch geen hol aan, alles valt dood neer als je ff naar ze kijkt. Mja als je toch hiervoor kiest moet je het toch echt met lage items doen en krijg je gewoon bijna geen EXP omdat het level verschil gewoon te groot is.
    Je kunt als je deze DLC klaar hebt altijd de normal game doen en daar verder levelen(al zou ik het eerder andersom doen).Moxxi geeft geen EXP die is echt alleen voor de Loot en uitdaging, Zombie Island wel trouwens. Als je die nog niet hebt gedaan is dat ook zeker en aanraden, en hij is vrij makkelijk.

Vond het zelf nou niet zo heel moeilijk, gewoon lekker uitdagend.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hoe klinkt dat ? ;)

Enne, die boss(es) zijn dus moeilijk ? ik wil het voornamelijk sole gaan spelen van L50 naar 61, eerst zombie island en dan Knoxx. Is dat goed te doen, of kom ik er echt alleen doorheen als ik co-op speel ?

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Probeer het eens als de gemeente bij jouw in de buurt bezig is zou ik zeggen!

Alles is perfect te doen solo, alleen een optionele level 64 baas is alleen te soloën als Siren en dan nog is het vrij lastig.

Ben zelf erg blij met die baas, eindelijk is wat uitdaging en ergens om naartoe te werken, miste ik toch wel een beetje in de andere contents.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ok, thanks. Misschien dat ik het ook ga aanschaffen, alleen nog zoveel te spelen ... :9

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat ik doe is van elk wapentype bewaar ik de duurste, en ja ik weet dat de prijs niet alles zegt over een wapen, en dat er andere factoren zijn die een wapen beter/geschikter maken, maar ik speel shooters graag om te schieten, en niet met een kladblocje erbij om te zien in hoeveel hondersten een wapen beter is wanneer ik met de wind mee schiet ofzo, daar ik heb WoW al voor :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina