[PS4] [PS3] Heavy Rain

Discussie in 'Games' gestart door egelhunter, 27 mei 2009.

1. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    zo nu al? Hoelang heb je erover gedaan?

2. melissapurple

melissapurple Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook al helemaal uitgespeeld en...
    ik had een paar foutjes gemaakt. Het is bij mij helemaal in de soep gelopen! Iedereen is dood en de moordenaar is nooit gepakt. Godsamme zeg, ik begin maar meteen o
    vernieuw haha

/Mod mogelijk einde van het spel tussen spoiler tags gezet. In het vervolg dergelijke dingen aub alleen tussen spoiler tags posten. ~ Arjan

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja, of je houdt even je mond! :emo:

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Wat een heerlijke game zeg. Het is echt genieten gewoon. Grafisch erg sterk, jammer van de synchronisatie maar verder erg goed gedaan. Wat een dingen maak je mee zeg... Heerlijk.

Ik heb wel al een vastloper gehad en ik ben nog maar 2 uurtjes onderweg. Dat is wel een beetje jammer, maar ik ga ervan dat het verholpen wordt. Ik weet nog met GTA dat als je je internet op je PS3 aan had en je was ingelogd op je PS3 dan liep de game steeds vast. Heeft iemand al gechecked of dat hier ook zou werken?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vanmiddag laat ik 'm door m'n vriendin oppikken bij de Intertoys! :+
    Vanavond dus even checken!

6. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
    de scene waarbij je je vingertop moet afhakken! Echt zo geweldig geacteerd hij schreeuwt het zo fucking hard uit ik kreeg het gewoon met hem te doen dit heb ik in een game nog nooit meegemaakt

Ga straks weer verder. Hoop dat het nog lang duurt. Zitten wel enkele scenes bij waarbij je denkt... had deze nou echt gemoeten
    zoals die met die baby

7. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Gisteravond nog een paar scenes gespeeld (moeilijk om te stoppen) en wat er werd beweerd dat je mee gaat leven en dat je dezelfde spanning voelt als de karakters klopt bij mij in ieder geval helemaal.

Wel helaas 1 crash gehad tijdens een stuk wat ook in de demo zat.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Word echt blij van deze reacties, de demo vond ik zelf al toppie dus ik ga hem straks ook even halen.

Waar halen jullie meestal PS3 games voor de laagste prijs? Want Xbox 360 games haal ik altijd bij MM voor ~€55 maar ik weet niet waar je nu PS3 games goedkoop kunt krijgen. :)

9. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
    Ik heb 1 x gehad dat ik mn character niet meer kon lopen. Die hing gewoon vast. Heb gewoon opnieuw het level gelaad en hij ging verder bij de laatste save ( elke keer als je rechtsonder in beeld dat papieren figuurtje ziet dan doet hij een save)

En 1 x een scene gehad waar geen geluid bij was. Ook opnieuw laten laden en hij deed het wel.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    PS3 games liggen vaak voor dezelfde prijs bij MM. Voor deze game ga ik niet moeilijk doen. Heb er gewoon €65,- voor over.

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik bestel ze bijna altijd bij Video Games Plus of bij Mediaoffer met Addiscount korting.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is dit misschien iets?
    Gamemania

Anders bestel ik hier in NL bij de FRS (addiscount + 10% ANWB/PU korting) of Mediaoffer

13. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het lastig te schatten, ik werd zo in het verhaal meegesleept, dat ik de tijd vergeten ben. Maar ik hoor hier al vaker dat het het zo'n 12 uur duurde, dus dat zal het wel ongeveer geweest zijn. Ga hem alleen gauw weer opnieuw spelen, want ik ben op sommige momenten niet zo blij met mijn keuzes geweest, wat het verhaal drastisch heeft beinvloed haha :thumbs: Top game/verhaal! Ik hoop dat er meer van dit soort games komen. Dit heeft meer indruk gemaakt dan al die hype-games van de afgelopen jaren.

Laatst bewerkt: 26 feb 2010
  14. Hoefnagels

Hoefnagels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had de game gisteren gekocht, waarna ik meteen de patch installeerde.
    Het spel was nog geen 10 seconden aan de gang en hij bleef al hangen en ik had geen muziek.

Na het verwijderen van de patch, heb ik nergens meer last van gehad!
    dus voor de mensen het volgend advies: heb je de patch geinstalleerd en speelt ie bagger, verwijder de patch want beter wordt het er anders toch niet op!

15. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
    Hij bleef net bij mij voor het eerst hangen. Maar was gelukkig aan het begin van een nieuwe scene. Straks nog eens proberen.

Net die scene gehad met die boor. Had me verlost aan die tafel en uiteindelijk die freak vermoord met de boor. Volgende keer laat ik me aan de tafel vastzitten kijken wat er dan gebeurd\o/

Hoop nu al op een vervolg en heb hem nog niet eens uit. Deze game staat toch echt al in mijn top 10 allertijden.

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    FRS en Mediaoffer beide goede keuzes idd (ANWB/PU korting + addiscount).
    Maar als ik vandaag bestel, wanneer heb ik hem dan binnen? Maandag pas zeker? :'-(

Wat is de goedkoopste winkel waar ik hem gewoon straks kan oppiken?

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gamemania in Eindhoven. En anders Media Markt, maar ik weet niet hoe duur hij in Eindhoven is.

18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Gamemania in Ehv = €60 of heb je geen idee?
    Want op die banner van Gamemania staat dat hij €65 kost.
    Hier in Helmond zit ook een Gamemania dus daar zou ik in principe ook even langs kunnen gaan.
    Verder zit hier nog Intertoys, Dixons, Bartsmit etc maar die zijn denk ik allemaal €65..

Ik denk dat ze bij MM €60 zijn, maar ik laat m'n pa wel even langsgaan.

Ik heb eigenlijk geen zin om hem voor €65 te halen, dat gaat me mijn pet te boven. En als ik hem niet goedkoper kan krijgen bestel ik hem wel via FRS of Mediaoffer, dan maar maandag binnen. Het zij zo. :'-(

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gamemania is €65,-
    €30,- met inruil van 2 games. Ik hoop dat m'n vriendin 'm dadelijk oppikt bij de Intertoys! Die instructie heb ik haar wel gegeven in ieder geval! :+

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Bij Intertoys zal hij ook wel €65 zijn toch?

Het probleem is dat ik nog maar 2 PS3 games heb (GT5: Proloque en LBP) en ik wil juist geen spellen inruilen of verkopen dus ik houdt al mijn spellen voor m'n ''verzameling''. :9

Ik laat m'n pa nog even langsgaan bij MM en dan zie ik wel hoe duur ze zijn.

Deel Deze Pagina