te koop: alleen voor coins !! Cambiasso(CDM) 86 Je mag bieden Hij hoeft niet weg, maar met een goed bod mag tie weg
volgens mij is dat 86 maar voor 1 wedstrijd? want ik heb een cambiasso van 82 dacht ik. en aangezien je niet meer kan trainen
Interesse in: Dani Alves? Fabregas? Vela? Adriano? Samuel? Gezocht: Robben/ Sneijder Weet er hier iemand of V.Gaal ook bij de trainers zit, zou wel geweldig wezen aangezien ik mijn NL team maak haha
Ja ik heb nu Ancelotti maar ik zou toch wel graag Louis in me team zien, ondanks al zijn media gezeik blijft het toch wel een geweldige trainer! Als iemand hem heeft -> STUUR berichtje ik wil hem dan graag van je overkopen of voor een speler!
heb je al wel is gezocht naar hem in de trade ? dan zal je snel je antwoord hebben of hij er is maar ik neem aan dat ze hem er wel in gedaan hebben, tenminste als ze rijkaard er al in doen hoor van gaal er zeker ook in
Gister ff gekeken maar kwam eigelijk alleen maar kwa Nederlandse trainers Robert Maaskant, Frank Rijkaard en Jol tegen, naja het lijkt mij duidelijk als Maaskant erin komt dat van Gaal er zeker te weten in moet komen anders is dat eigelijk best wel een faal van EA
Tussen 85 en 75 zit denk alleen verschil in de % teamtalk en contracts. Voor de rest gaat het alleen erom om de juiste formatie en hetzelde land als je spelers te hebben
Het is de bedoeling dat je bied, hij is nl erg gewild Maar om een richtlijn te geven gaat hij niet weg onder de 8500
Ben een beetje aan het koopjesjagen. Had affelay voor 550 en verkocht binnen 20 min voor 1400. Een spits uit spanje, Tamudo 81 gekocht voor 600 en verkocht voor 1300. Had er vast nog wel meer voor kunnen vragen!
Iemand interesse in de volgende spelers: Fabregas Dani Alves Arshavin Adriano Samuel Thiago Silva Vela Bieden in coins (eventueel goede spelers), graag privé bericht sturen! Groet,