[PS4] [PS3] Heavy Rain

Discussie in 'Games' gestart door egelhunter, 27 mei 2009.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Daar zal hij ook wel €65,- zijn. Maar dat heb ik er dubbel en dwars voor over.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    M'n vriendin heeft 'm meegenomen! :cool:
    Vanavond 's rustig aan beginnen..

3. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Jammer dat de Soundtrack bij de SE een download is.. wat kan mij dat nou weer schelen? Dan kan ik hem net zo goed in hogere kwaliteit gratis ergens vandaan plukken. Een echte CD was leuker geweest.

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Bah, ik had natuurlijk ook geen PS3/Heavy Rain topics moeten lezen terwijl ik de game nog uit moet spelen.....

Inmiddels weet ik nml. wie de killer is, terwijl ik in een general PS3 topic kwam voor ander nieuws, altijd fijn...

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zat gister op kotaku een totaal ongerelateerde thread te lezen en daar las ik precies dezelfde spoiler :mad: mooi kut

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Sommigen lijken er een sport van te maken om op elke website die naam neer te kwakken, hoe triest.

Maar goed, ook al weet ik het nu, ik ben nog altijd zeer benieuwd naar hoe mijn verhaal gaat eindigen natuurlijk. :)

7. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Dat is mooi fucked up. Heb zelf de game nog niet uit maar weet inmiddels wel wie de killer is. Ik had dit echt totaal niet vantevoren willen weten want het blijft tot je het weet gewoon een verrassing! Heb een maat van me al gewaarschuwd geen forums te lezen over deze game.

Hell mensen wat een game! Ga hem vanavond verder spelen. Heb gewoon de hele tijd die game in mn kop. Zo fucking goed_O_

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Echt ongelooflijk zielig dat mensen dat flikken, zo werd Metal Gear Solid 2 ook voor mij verpest over bepaalde personages waar ik niks van wist, zwaar shit. Hoe dan ook...laatst bekeek ik een video (ik zou de game liever spelen,maar echt geen geld nu) en daar zag ik het eerste stuk van de game....

Van die vader die zijn zoon verliest door die auto-crash, alleen beetje frappant die cutscene, want die man ving toch echt die klap van de auto op dacht ik. Hoe dan ook...even later zie je hoe die man is na eeen jaar (of twee?) en dan zie je gewoon hoe depressief en triest de sfeer is, heel goed gedaan. Ik ga em absoluut kopen...

De game blijft gewoon verder net zoals de demo he? Qua gameplay dan...of krijg je echt nog wel andere gameplay elementen?

Laatst bewerkt: 26 feb 2010
  9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb 'm voor me liggen! :cool:

10. melissapurple

melissapurple Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben opnieuw begonnen, ben ik ongeveer 3 uur bezig, heb ik een vastloper. Nu is mijn save corrupt en moet ik weer opnieuw beginnen! Ik hoop dat ze dit snel oplossen, bij mijn eerste walkthrough had ik totaal geen problemen.

ps. ik was gisteren idd vergeten spoiler in mijn bericht te zetten, sorry daarvoor.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Patch installeren? Ja of nee?

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De patch heeft bij mij alle problemen opgelost, maar ik lees hier ook het tegenovergestelde. Misschien eerst even aankijken hoe ie loopt zonder patch? :eek:

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad. Zal 'm 's aanzwengelen.

14. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Demo gisteren nogmaals gemaild... Definitief niks voor mij...

Edit: Ik bedoel dus gespeeld :9

Laatst bewerkt: 26 feb 2010
  15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je moet 'm ook niet mailen, maar spelen.

16. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ik zie het ja :9 Gespeeld bedoel ik dus he...

17. melissapurple

melissapurple Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de patch meteen al gedownload en ik heb toch de vastloper gehad. Dus ik weet het ook niet zeker... idd eerst even zonder proberen.

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe :+

De demo vond ik wel aardig, maar het laat natuurlijk niet de sfeer en emotie van het volledige spel zien. Is echt een compleet andere ervaring.

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Raar is het niet.
    Volgens Sony is er maar 1 firmware beschikbaar voor de PS3 , maar in werkelijk heeft elke versie zijn eigen firmware.
    De versie op mijn PS3 (60GB) moet namelijk wel PS2 , SACD en de kaartlezer ondersteunen!

Straks ook eindelijk beginnen met Heavy Rain.

20. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Nederlandse stemmen:emo:

Deel Deze Pagina