Van mijn part schaf ik hem vanavond aan zodat we vanacht onze x360 laten aanstaan? Zeg jij het maar. ^^
Heb momenteel geen points, maar ga morgen naar de stad dus even kijken of vrouwlief het toestaat dat ik morgen het al aanschaf. (Ja, zij beheert m'n geld zo'n beetje. ) Edit; Heb code binnen + points, DLC nu gekocht. Ik kan sowieso Vrijdag beginnen als je wilt, kunnen we eigenlijk het beste even al die andere Achievements ook gelijk halen. Dus met elke Ferrari winnen, en dan op elke map van Japan, hebben we 1 gratis Epic badge binnen. : ]
Aangezien de 23e mijn laatste post was en het nu de 25e is, mag ik wel een dubbel post. Vind ik dan. ;D Ferrari's zijn ziek vet! Achievements erbij wel pittig maar gelukkig dus te boosten. Heb me sinds tijden niet meer zo vermaakt met een race game! Enigste minpunt is driften.. Dat is echt belachelijk slecht gedaan.
Ze zijn inderdaad erg nice die Ferrari's. Die Endurance races duren wel lang zeg.. 10 rondes Nordschleife en 20 rondes Spa.
Het blijft echt 'Endurance' he, vind het wel vet maar je moet er wel echt voor gaan zitten. Vooral Nordschleife, maar moet daar ook nog alle corners masteren. Als je zo online bent drop ik je wel een message, kunnen we misschien even wat online badges gaan halen als je wilt in combinatie met winnen voor Ferrari achievement. : ]
Is mij prima, maar dan wel op z'n vroegst morgen avond. Vanavond heb ik nog wat dingen te doen voor school + Juve - Ajax kijken. Maar morgen avond heb ik genoeg tijd, jij toch ook? En laten we dan van vrijdag op zaterdag onze xbox aanstaan voor die 200 online podiums?
Weet niet zeker of ik morgenavond kan, maar na 23.00 sowieso wel maar dan moeten we even kijken hoe dat werkt en dan aan laten staan inderdaad. Moet wel gewoon Zaterdag werken dus kan dan alleen aanzetten, testen en weer weg om uit te rusten. xD
Na 11en is m'n vriendin weg en is de 360 weer van mij. Dus daarna kunnen we kijken of het beetje goed werkt. Invite je straks als dat goed is, moet je er wel zijn want anders ga ik gelijk in bed liggen en moeten we het Zaterdag op Zondag doen, wat ook niet echt een probleem is maar goed.
Hoelaat ga je online? Want ik kan ieder tijdstip dus zeg maar even hoelaat je online gaat. Dit is trouwens de methode:
Na 11en ben ik er weer, ben nu aan het installeren op harde schijf voor minder herrie + warmte. En even elastiekje zoeken.
Zo! Elastiekjes en plakband om de controller, Antraxxx heeft ducttape. Ben benieuwd of morgen wanneer ik naar m'n werkgaat de achievement binnen is! Zou ongeveer 7 uur moeten duren dus als het goed is haal ik hem dan en kan ik het zien. Kan in ieder geval weinig fout gaan nu. We zullen zien. ^^
Net nog even gekeken en alles werkt naar behoren. ^^ Ik laat hem ook nog een tijdje na de achievement aanstaan want bij 225 podium finishes kregen we toch ook een Epic Badge?
Klopt, ben nu nog op terwijl ik al in bed hoor te liggen maar goed. Heb jij hem aan Play & Charge Kit? Zie net dat mijn controller is uitgevallen.. :/
Ja mijne hangt aan een Play & Charge kit, hoe kan die van jou uitvallen trouwens? Want de controller houd toch de hele tijd RT in?
Ik weet het ook niet precies, ik hou het nu nog even in de gaten maar dan zitten we sowieso veilig door jouw Play & Charge Kit.
Ja inderdaad, we zitten sowieso wel veilig denk ik. Maar ga nu maar slapen, morgen moet je weer werken.
Oke oke, een laatste post vanaf m'n mobiel.. Denk dat het 'm niet wordt vanacht aangezien de controller weer uitviel, zal dus wel beveiliging op zitten. Laat 'm morgen zolang als ik kan aan maar er is een kans dat m'n moeder 'm uitdoet. Die checked wel vaker in mijn kamer of alle electronica uit is. Nu doe ik echt de oogjes dicht.