[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ben nu een Mage aan het levellen met RAF. Maat van mij heeft een Shaman. Wat is voor mij (de Mage) nou de beste level spec?

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Solo Frost maar met RaF denk ik Fire.

3. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat is precies wat ik ook al zat te denken. Ik ga nu gewoon Fire proberen, en op 60 swap ik wel naar Frost :)

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Of je neemt een dual spec (vanaf level 40 kan dat dacht ik?) en je hebt een frost en fire build :D

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar als je RaF op een nieuwe server gaat doen moet je wel eerst 1000g zien te verdienen. Denk dat je gewoon een Tremor Totem moet gooien en de rest gewoon nuken.

6. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee ik ga (nog) geen DS kopen op 40 :9

Spaar ff door voor me Epic flyer op 60. Dan gaat questen zo hard :

Fire gaat prima tot nu toe. In avondje rustig naar 40 geknalt, vanavond 60 halen. Volgende week ergens 80 hoop ik.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Wat Sjorrit ook al zegt. Neem gewoon een dual spec.

Ben zelf pas net begonnen met een human warrior en met 3 heirlooms om te levelen.

Wat zou voor mij de beste spec zijn? Ik wil veel damage kunnen doen, dus het zou mooi zijn een dps spec te hebben. :D

8. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Lees me post direct boven je is...

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Wat wil je dan precies met die tremor doen?

10. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tegenhouden dat je gefeared wordt! ;D Of je zoekt gewoon mobs uit die je niet fearen, zijn genoeg grind plekken voor mages waar je ook prima met z'n 2en kan staan, is AoE'en ook makkelijker en ga je minder makkelijk dood.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik bedoelde Earthbind Totem ofc ;)

12. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben momenteel weer aan het spelen op een L50~ priest. Die ik met een redelijke snelheid aan het levelen ben. Nu zoek ik dus naar 2 goede professions.
    Nu kwam ik dit tegen:

Nu ben ik van plan om te PvPen (serious arena) en een beetje heroics / 10-man PuG's te doen. Nu zoek ik dus 2 professions. Ik heb geen andere character's op deze server dus ook niet echt geld.
    Nu zat ik te denken tussen:

Enchanting / Tailoring
    (Ring, leg enchant, tailoring mount en zelf bag's maken, en disenchanting, altijd handig voor raid's)
    Mining / Jewelcrafting (Extra goede gem's en met mining kan je volgens mij best veel verdienen op 80. Verder biedt het volgens mij weinig boeiends)
    Mining / Engineering (Paar leuke dingen die je kan maken, alhoewel dit (imo) de minst nuttige lijkt, engi mount, en met mining kan je geld verdienen)
    Herblism / Alchemy (Flash of the North, zelf potions maken, en geld verdienen met herblism. Maar dit lijkt ook niet heel erg nuttig, omdat ik toch niet (hardcore) ga raiden)

tl;dr: Welke 2 proffs zou ik neme als PvP Priest?
    Dan had ik nog een vraagje, is Flask of the North gewoon een Flask die je oneindig vaak kan gebruiken en dus gewoon een constante Flask is eigenlijk?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Als ik een (PvP) Priest zou hebben, dan zou ik voor Herbalism en Alchemy gaan. Je kunt dan, zoals je wel weet denk ik, Elixers maken en met Herbalism haal je veel van de ingredienten wel binnen. Elixers zijn tijdens Battlegrounds wel handig in combinatie met buffs. PvE zal wel geen probleem voor je zijn, maar er ligt ook genoeg uitdaging in PvP. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. ;)

14. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het niet super duur om Elixers te gebruiken voor Battlegrounds? Zoals ik al zei kan ik goed wat geld gebruiken.
    Maar zoals ik ook hierboven al vroeg, is die Flask of the North gewoon een Flask die je oneindig vaak kan gebruiken, dus een soort constante Flask?

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet hem een keer maken, en dan kan je hem oneindig gebruiken.

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Engineering en JC.
    Beste wat je kunt pakken voor PvP, maakt niet uit welke class.

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Eng/JC voor PvP, BS/JC voor PvE.
    Meest vrije profs, beste stats.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Zou die in plaats van BS niet beter Tailoring kunnen gebruiken omdat die Priest is. Je kan dan tenslotte Robes enzo maken en die gemmen met JC. Blacksmithing lijkt me handiger voor Warriors, Paladins en DK´s. ;)

19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Nee. Crafted spul is nooit zo goed als PvE spul. Daarbij zijn die patterns meestal BoE, zodat je het ook kan dragen als je geen tailoring hebt. De wapens van BS gebruik je ook alleen in het begin, daarna worden PvE-drops beter.
    BS geeft je 2 extra sockets, goed voor 2 gems.
    Daarmee hou je dus alle vrijheid om gear aan te passen naar je eigen keuze met de juiste gems.

Onthou, ik heb het niet over geld verdienen, maar over wat het beste is qua gameplay.

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Als rogue wil je Eng/JC voor PvE tho. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina