Ik heb nog geen goed team. Heb alleen Warnock van Aston Villa, links back en is 76 geloof ik. Coins heb ik nog maar 600, maar wil eventueel wel doorsparen naar 1500/2000 voor Ben Arfa.
Probeer een goede CVM te halen. Ik denk dat het dan al wat beter word. Misschien wil je Toulalan van mij? Nieuwste aankopen: Gilardino Kanouté Samuel
hmm ja ik beloof je niet dat ik hem dan nog heb aangezien ik ook wat nodig heb en dat moet met ben afra wel lukken denk ik...
Oh heb me vergist, tis een RB. Maar hij is 79, Frans, 4-4-1-1. Neem aan dat je 'm niet meer wilt hehe. Maar heb wel Suarez voor je, CF 84
Geld het leaven binnen 5 min. voor UT ook? Ik wist niet zeker en daardoor potje vol lag gespeeld Kwam daardoor met 4-0 achter.. wel 4-3 weten te maken maar daar bleef het helaas bij.. Speel btw tegen teams met spelers van 74.. terwijl mijn beste 64 is lol Keeper gewoon door de benen gespeeld :')
Hmm heb er zelf meer voor betaald dus nee... Toevallig geen verdedigers te ruil uit de Spaanse competitie?
Ik heb een aantal spelers te koop omdat ik nog niet helemaal zeker ben van wat ik wil. - Del Piero (86) - Aguëro (84) - Forlán (86) - Alonso (82) - Chivu (82) - Camoranesi (84) Ik zoek vooral Adebayor en Arshavin. Maar andere aanbiedingen zijn welkom, coins ook natuurlijk.
Nee sorry Zijn er hier al mensen die goede spelers hebben van 86+ ? Zit nu net met henry in mn elftal, speelt heerlijk