Kan toch maar een max van nog 1070 puntjes halen dus het gaat niet meer lukken. (Sega Superstar Tennis en MW2) //Edit Oh, FIFA 10 kan ook nog ^^
Spaar het voor de XBW Challenge, raad ik je aan. Want als je dat alles gaat halen veeg ik je gewoon weer weg. Oh, ik klink nu gemeen. Maar ik kan gewoon nog heerlijk veel GS halen. Heb nog genoeg games liggen die niet op m'n profiel staan.
[gb]Challenge update - 2/26/2010[/gb] [gb]Leader[/gb] Mr Xen0 [gb]Grafiek[/gb] [gb]Stand[/gb] [gb]Schandpaal[/gB] SjaccoPopino Atmaxar Revani 7 Alizor TR Diikoeneke Tyspolir Finalbob Heroiic Drogba
Highfives* Misschien als ik m'n xbox maandag weer krijg, dat ik snel nog een achievement kan halen voor de avond, zodat ik niet meer aan de schandpaal hang Of stopt ie zondagavond al?
Is ie dit weekend alweer afgelopen ?!? Lol...heb afgelopen week gewoon helemaal geen tijd gehad om te gamen! Kleine verkoudheid gehad en druk bezig geweest met leren voor examens op mn werk! Zal dus de eerste challenge worden waar ik geen een achievement heb gehaald !
Phew, ik heb nog net op tijd 50g weten te halen door AoT op te starten en met mn vele duizenden dollars alle maskers te kopen Haha bye bye Schandpaal
[gb]Challenge update - 2/27/2010[/gb] [gb]Leader[/gb] Mr Xen0 [gb]Grafiek[/gb] [gb]Stand[/gb] [gb]Schandpaal[/gB] SjaccoPopino Atmaxar Revani 7 Alizor TR Diikoeneke Tyspolir Heroiic Drogba
Still leading! Misschien nog maar even wat extra puntjes behalen straks zodat mijn overwinning wat zekerder is.
leuk, ik sta op de schandpaal.. vereist een uitleg denk ik. degene die mijn verbinding regelt had iets vaags met de provider waardoor hij niet betaalde. blijkbaar zijn ze daar maandag (begin van de wedstrijd) achter gekomen en daardoor is ons internet afgesloten.. dus ook geen xbox live en geen internet. dikke pech. mijn excuses ik had het ook eerder willen melden maar dat was dus niet mogelijk dankzij geen internet
Leuk, ik sta ook op de schandpaal hier mijn uitleg Demo van Battlefield Bad company 2 + Call of Duty Modern warfare 2