Gisteren ook de demo gespeeld, en tsja.. meh... Ik hoef em niet.
Ik vond de controls bv. net niet. Het werkt allemaal wel, maar... net niet. Een paar keer bij een sprong de lava ingedonderd omdat ie niet sprong (ja, ik drukte op
, en ja ik deed het toen ie nog vaste grond onder zijn poten had. Dit is niet de eerste keer dat ik een game speel!
)
Je mag ook niet te snel zijn met nieuwe knopcommando's, want eerst moet ie nog de animatie van de vorige afmaken. Behoorlijk irritant.
bv. bij richels als deze:
Je moet hem volledig tot stilstand laten komen voordat je het commando mag geven om naar de overkant te springen. Bij PoP kun je tijdens het lopen/klauteren alvast commando's in de queue zetten waardoor het allemaal heel soepel aanvoelt. Dat mis ik hier. Gaat allemaal wat te traag.
Combat ook niet slecht, maar niks speciaals. Koop ik liever God of War of Bayonetta.
Main character blijft lelijk.
Tsja..verder kan ik niet echt zeggen wat er nou *slecht* aan was... game trekt me gewoon niet zo.
Al zal ik em vast wel oppikken als ie €15 is, maar niet eerder.
Demo is eigenlijk veel te lang (buiten het feit dus dat ik het niet echt leuk vond), want wie wilt dat hele stuk nu opnieuw gaan spelen als je hebt beslist de full-game te kopen/spelen. Zit je in je nieuwe game ~2,5 uur een stuk te spelen wat je al kent. Nog saaier dan het al was.
Klik om te vergroten...