Ik ben net aan het spel begonnen. Het beginfilmpje is mooi en ik krijg er zin in . Ik had gelezen dat het spel pas echt begint na een bepaald iets. Daarvoor was het nogal saai en moest je even doorbijten. Enig idee wat het (ookal weer) was?
Sinds het mogelijk is om je BEAT te ranken, vroeg ik me af of het ook mogelijk is om stats/skills te boosten/farmen (zoals in RF Online). Naarmate je X meer gebruikt, stijgt de level van X. Dus bijvoorbeeld het GRD wordt beter naarmate je meer verdedigt. Het is wel jammer dat Crowe onspeelbaar is (zover ik heb gelezen op Wikipedia). Krijg je alle characters al op disc 1 of niet?
Over je eerste vraag, nope. Je kan alleen skills boosten, met skill points, that is. Op je tweede vraag: Ook nope. De laatste komt zelfs pas op het einde van disc 2.
Zijn er trouwens (aardig) wat skills per personage? Ik speel zover met Reimi, aangezien ik Archer prettig vind om mee te spelen.
Genoeg. Daarnaast zijn personages nog iets te customizen doormiddel van skill manuals, die je dus aan (specifieke) personages kan leren.
Zijn er nog handige tips die ik kan gebruiken? Bepaalde dingen wat ik moet doen? Ik ben (nog) niet van plan om voor de 1000/1000 te gaan aangezien Maart druk wordt. Excuses voor alle vragen trouwens, ik raak iets te enthousiast
Het gebruik van het bonus board gaat me zover niet goed af. Ik heb nog 0 tiles gekregen bij al mijn gevechten.
Blauw = +10% xp >> Krijg je als je een enemy met een critical hit verslaat. op het moment kan dat alleen nog maar na een blindside aangezien je de skill manual crititcal hit nog niet heb. Geel = +10% fol >> Krijg je als je 1 of meerdere enemies te gelijk verslaat. Groen = +1 sp >> Krijg je automatisch na een ambush. Als een vijand op de map aanvalt en er staat een andere vijand dicht in de buurt kan die jou aanvallen zodra de eerste enemies dood zijn. De battle gaat dan meteen verder. Roze = +1% hp/mp na de battle. Krijg je als je een vijand met allen specials killed. Ik zou nu voor blauw en roze gaan. Roze is in het begin fijn aangezien je nog geen healing skills heb en ook niet veel items. Groen is imo waardeloos aangezien je maar weinig sp krijgt en uiteindelijk genoeg krijgt in de game. Als je moeite hebt met blauwe moet je alle party members op 'do nothing' zetten en dan een vijand naar een laag hp brengen en dan blindsiden om vervolgens met een normale of special of te maken (is altijd een crit na een blindside). Hoe doe ik squats met Edge en hoe doe ik een legbased attack?
Wat een gevecht was de eerste baas. Het duurde lang, maar Reimi + blindside = win . De character die je daarvoor ontmoet is geweldig.
En tevens 1 van de slechste uit het spel Gister het spel uitgespeeld. Paar areas zien er echt geweldig uit. In tegenstelling tot het gedeelte buiten......einde was mooi en verrassend. Maar meteen Undying Dragon gekilled (wat een wimp zeg) en dan dadelijk aan 7SD beginnen. Had alle endings dus daar was ik wel blij om
Of reimi boosten dat ze veel Criticals krijgt net als het samen stellen van veel long range aanvallen Zodat zij de Bonus Board kan vullen. En de rest op auto zetten.... dan gaat het levelen wel erg snel
Je cross-post met achievement.org , daar kom ik jou vragen ook tegen. Leg-based= a + naar de tegenstander toe lopen en bij de juiste afstand heb je hem. Zelfde als een steal met Meracle dus. Squat was volgens mij het vollopen van de rushmeter tot die rood wordt, maar het kan ook zijn dat je moet wachten tot je die sterretjes ziet. Is al een tijdje geleden voor mij.
Cross-posten klopt Krijg ik sneller antwoord. Hoe moet ik trouwens pickpocket gebruiken? Ik heb de gloves equiped maar krijg niet de optie om te zakkenrollen