Laptop Advies [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat 't één van deze gaat worden
    HP DV7-3160ED
    of
    MSI GT640

@Ferron: al geprobeerd, alleen die extra software zit dus gekoppeld aan m'n drivers van bv m'n fingerprint reader, geluids drivers(ook hier zit je weer een Acer specifieke software vast) en webcam.

Laatst bewerkt: 27 feb 2010
  2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    De software kan je natuurlijk gewoon verwijderen.. beetje onzin.

@Flix

Aan de geluids driver niet toch?
    Heb zelf ook een acer en staat geen enkele software van Acer zelf op, met windows 7 was dat helemaal niet nodig.

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja op die laptop van mij zit dus iets van dolby geluid en dat kreeg ik met de gewone drivers niet aan de praat. Toen heb ik die sound control panel van acer er weer opgegooid en toen werkte het weer.
    Windows7 heb ik er eigenlijk na 2/3 maanden al op gezet omdat Vista op een laptop echt totaal niet werkt. Heb het opstarten met vista een keer geklokt op 12minuten voordat ie echt gebruik-klaar was8)

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Eindelijk m'n Asus UL30A-QX057X binnen. Dit is de beste laptop die ik ooit ben tegengekomen, de Asus UL30A-QX057X is super dun en de batterij gaat lang mee. M'n laptop start snel op en is ideaal om te gebruiken in de trein. Het toetsenbord typt lekker en is van hoge kwaliteit en niet zo kwetsbaar als 'bij m'n vorige Acer. Samen met Windows 7 en 4gb aan snelle DDR3 geheugen maakt dit apparaat echt fantastisch. Ook fijn is dat m'n laptop superstil is en helemaal niet warm wordt. Een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een lichte maar toch nog stevige(geen goedkoop plastic zoals je bij veel laptops ziet) laptop om mee te reizen. Nadeel van deze laptop is het spelen van games, het scherm is net iets te klein om van een game te genieten en een krachtige videokaart ontbreekt. Maar daar zijn licht gewicht laptops ook niet voor bedoelt.

5. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De HP DV7-3160ED heb ik ook, en het is echt een aanrader. Ik heb hem nu 3 maanden en ben er super blij mee. Het toetsenbord werkt goed. Een zeer helder scherm en met de 512 mb videokaart kan je er ook nog aardig wat games op spelen.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Neig toch meer richting de MSI te gaan. Mooie metale case. Ding staat overal zeer goed aangeraden.

7. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit hier thuis hoort maar ik heb een paar vlekken op mijn beeldscherm die ik er niet af krijg. Ik als iemand die erg zuinig is op zijn spullen ergert zich daar aan. Heeft iemand een idee hoe ik dit eraf krijg? Misschien speciaal spul bij de PC winkel halen?*)

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind dat design van die MSI's ook erg mooi met die rode tinten en dat geborstelde staal. :thumbs:

9. JeePee

JeePee Guest

Elke fabrikant levert een shit load een software-troep volgens mij. Acer, Dell en Toshiba in elk geval wel. Maar die van die laatste twee zijn iig makkelijk te verwijderen.

12 minuten opstarten is wel sick trouwens 8) De tweede keer dat ik m'n lappie met Vista aandeed duurde 39 seconden.

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Aluminium. Staal is een beetje zwaar voor in een laptop te drukken :+.

Genoeg van die spray/doekjes whatever te vinden in de winkel (ook Hema verkoopt zulk spul).

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ook goed. :9

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    uhu en dat vind ik er juist zo vet aan.

13. SuFFz

SuFFz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eraan om een laptop te kopen. Maar ik heb een vraag:

Ik wil een laptop voor internet gebruik. Kan ik dan een laptop op internet krijgen in mijn eigen huis zonder dat ik een router moet kopen. Nu ontvangt de PC internet door mijn modem. Maar zorgt die modem dat ik op internet kan zonder dat ik andere items erbij moet halen.

Alvast bedankt ;).

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ligt aan je modem. Is het een draadloze modem/router combinatie of niet?
    Anders zou je toch echt een router moeten kopen.

15. SuFFz

SuFFz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan toch ook een grote kabel kopen ;).

16. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    vraag:

weet iemand van jullie waar je voor een nogal "goedkope" prijs een macbook pro 15 inch 2.66 ghz kan kopen ?

alvast bedankt :)

17. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Uhm nee goedkoop nergens of je moet heel veel geluk hebben!

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hallo,

Ik vraag me af hoe het zit met het upgraden van een laptop. Hoeveel kan je veranderen aan een laptop, is het de moeite en vooral het geld waard?
    Zo zou ik wel een groter harde schijf willen en een sterkere processor. Heb de emachines G525, die met één Intel Celeron 900 @ 2.20GHz toch wat aan de trage kant is (3G ram).

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Niet veel meer als het aantal MB RAM, en misschien nog een harde schijf en brander (wat volgens mij ook al amper mogelijk is,intern) als ik het goed heb. :)

20. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    In de meeste laptops zit spul wat over het algemeen helemaal niet te koop is en enkel in een laptop past(zowel in grote als in stroomgebruik) het word meestal ook afgeraden om zelf aan een laptop te gaan sleutelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina