De prijzen van Agbonlahor liggen rond de 20.000~25.000. Agbonlahor is in mijn ogen ook een erg goed alternatief voor Eto'o. Vooral als je ook nog Young erbij probeert te halen voor links op het middenveld.
iemand die dikke ronaldo nog wilt kopen? Of mischien Gomez van Bayern? Moet je snel zijn want ik heb ze al op te koop gezet
Met nog 5 minuten te gaan is er al 43.000 geboden voor Zlatan . Iemand die Fabregas/Xavi/Iniesta/X.Alonso/D.Villa/F.Torres heeft?
Eindelijk, eindelijk Samuel Eto'o is binnen voor 35 k coins, via de veiling het was spannend maar ik heb hem aan het einde toch afgetroefd, haha heerlijk! Mijn voorhoede is klaar: Robinho - Arshavin - Eto'o (Arshavin speelt erachter) Mijn middenveld: (AANKOOP) - Fabregas - Sneijder Verdediging: Moet ik nog compleet maken op RWB Dani Alves na dan, zijn er hier mensen die mij een verdediging aanbevelen? en een goede CM, voor een redelijke prijs! Gr _0/
Iemand intresse in een 4-4-2 trainingskaart, 4-2-3-1 trainingskaart, 3-5-2 trainingskaart, 3-4-1-2 trainingskaart? Ik zoek spelers voor 4-1-2-1-2 of topspelers.