[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    Nee je moet geloof ik op y drukken bij savegames dan kun je career switchen en beb je weer bij je eerste character
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ben nu bezig met mn Insanity run, alleen heb niet zoveel zin om ook alle sidemissies en om alle mensen loyal te krijgen. Kan je de game gewoon uitspelen zonder dat iedereen loyal is, of wordt het dan veel moeilijker? Het maakt me niet uit of er een paar dood gaan, heb mn eerste run al zonder doden gedaan.

    Iemand em al uitgespeeld op Insanity?
     
  3. DeathStalker

    DeathStalker Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kan m uitspelen zonder iedereen loyal te hebben en het wordt er niet moeilijker op voor zover ik gemerkt heb op hardcore.

    Je gaat wel zelf dood en Joker blijft de enige over op t schip, voor de chievo heeft dit echter geen gevolgen.

    Heb game zelf nog niet op insane uit gespeeld, maar gelezen op 360achievements, is ook mijn tactiek om insane uit te spelen.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Er zijn in mijn FL al een paar geloof ik die de INS achievement al hebben. Mirik is er eentje van.

    Wat betreft die zijmissies en loyal. Het hoeft niet, maar je loopt grote kans dat Shepard dan dood gaat. Dit hebben ze van BioWare niet precies zo gezegd, maar wel dat die echt dood kan gaan. Schijnt wel epic te zijn die scene.

    P.s. Als dit in een spoiler had gemoeten dan sorry, mijn toetsenbord doet af en toe fok. :'-(
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je new game+ doet begin je weer met je class de je de eerste keer had. Dus als je echt een vanguard wil spelen, moet je overnieuw beginnen.

    Als niemand loyal is, gaat Shepard ook dood en kun je die playthrough niet importen in deel 3. Je moet ronde de 5 mensen loyal hebben wil jij er levend doorheen komen. Als dit je natuurlijk niet uitmaakt, dan hoef je niemand loyal te hebben.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Iemand die dit kan bevestigen? Weerhoud mij namelijk ook om een nieuwe run te maken.

    Ben gewoon van plan om ME2 met twee verschillende Shepards te spelen. Heb nu mijn serieuze Paragon Shepard + goede keuzes waar iedereen nog leeft en waar ik toekomstige content mee wil spelen en deel 3. Maar wil nu een fun run maken met een gekke level 60 Shepard waar ik alles verneuk. Maar wil ook gewoon dan nog met mijn serieuze Shepard spelen als er content komt.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.609
    Leuk Bevonden:
    17.773
    Wil ik dus ook, maar dan en andere klasse (vanguard ipv soldier)
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Heb het uitgeprobeerd, en met Y kan je kiezen tussen je verschillende Shepards. Werkt dus! :)

    Nu dus mijn level 60 Shepard geïmporteerd (Eerste keer was het level 56, maar heb nog maar een run in ME1 gedaan met andere keuzes). Plus ME2 uitgespeeld, dus veel credits en andere zooi binnen gekregen. En Slam geleerd omdat ik ME2 al heb uitgespeeld, tof. :cool: Adept gekozen (Serieuze playthrough is vanguard) en ga nu een beetje kloten en evil zijn. :+
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2010
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.609
    Leuk Bevonden:
    17.773
    Wacht ff.
    Kan je dat uitleggen?
    Dus al je savegames (alle dus), blijven van de eerste playthrough intact??
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Ja.
    Enigste wat je moet doen is dan op Y drukken en dan kan je kiezen met welke Shepard je wilt spelen. Ik heb er nu dus twee, een Shepard die vanguard is (Serieuze run, alles gedaan wat ik wou) en een Shepard die adept is waar ik nu dus mee begin. Als de DLC komt druk ik Y en dan kies ik mijn vanguard en ga daar mee verder.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.609
    Leuk Bevonden:
    17.773
    Waar moet je Y drukken dan?
    En kan je dan nog een character doen? dus 3 tegelijk? :+
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Als je load game kiest dan kan je op Y drukken, dan kan je kiezen tussen je playthroughs. En denk wel dat je 3 playthroughs kan hebben.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.609
    Leuk Bevonden:
    17.773
    Thanks!
    Kon dat dan ook eig. met deel 1?
    Want als je daar new game deed kon ik mn oude saves niet meer laden.
    Anyway, begin binnenkort dan zeker met een tweede run, ME2 is echt de enigste game die ik dope vind op dit moment. :+

    Edit: ok even op een rijtje gezet:

    Wil je een nieuwe game doen dan raken de svaes van je eerste run niet verloren.
    Ik heb net Import ME1 character weer gedaan en ik kon een nieuwe run beginnen, als Vanguard (voorheen Soldier) + bonus talent.
    Als je ME2 Character importeert blijf je Soldier (class van de eerste run) + bonus talent. Volgens mij blijft je leven dan ook behouden van de eerste run en ben je wel je saves kwijt van je eerste run maar dat weet ik niet zeker (durfde ik niet te proberen :+).
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2010
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    OK lijkt me wel vet. Wil dat einde toch ook es zien.

    Ga ik de derde playthrough wel weer verder met mn eerste character. Wou toch al alle eindes etc zien, kan dat mooi zo :cool:
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Hehe geniaal, in mijn fun-run in ME1 die nieuws reporter neergeslagen. Kom ik er net weer tegen in deel 2, weer neergeslagen. :lol:_O_
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Had alleen Jack niet loyal meer. Verder alles gedaan wat kon en toch ging Thane dood. Kutzooi, weg 75 punten. En ook die van slaan en schieten heb ik niet gehaald.

    Iemand trouwens een idee hoe je die 25 mensen barriers neerhalen met incinerate moet halen. Heb de vlammenwerper en incinerate ammo al vaak geprobeerd, maar heb de achievement nog niet.
     
  17. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet het doen met de incinirate ability, die heeft Mordin dacht ik.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Dus je moet Mordin in je team hebben en dan 25 keer die ability van hem gebruiken?

    Ga trouwens de laatste missie nog eens overnieuw doen in de hoop dat die achievement dan wel popt.
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Je moet ook wel de goede characters uitkiezen voor elke job.


    Als je iedereen loyal hebt, moet je Zaed meesturen met de mensen terug naar het schip, Tali die de deuren open doet via de tunnels. Samara die je meeneemt voor haar schild, loop je in een bubbel. En ik nam zelf Legion en Miranda mee en liet de rest de achterhoede verdedigen en dan moet iedereen het overleven.


    Vandaag lekker opgeschoten in mn Insanity run. Eerst Horizon afgemaakt, zat wel even kut stukje tussen, maar was te doen. Nu alleen nog Samara ophalen voor mn team, wat planeten researchen voor de upgrades en dan maar gaan met die banaan :cool:
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb Mass Effect deel 1 uitgespeeld vermakelijk verhaal! Nu ben ik begonnen met Mass Effect 2 ik merk meteen al dat de (Ondertiteling) en de interface geheel kleiner is uitgevallen, erg jammer.. : Ik speel 't op een LCD 32 Inc scherm en nog last van, dat ik sommige stukken niet kan lezen doordat ik te ver zit en dat de tekst simpel weg te klein is. Maar goed, verder is Mass effect erg vermakelijk en benieuwd wat ik nog meer kan verwachten. :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina