Een maatje van me zoekt benzema nog want hij spaart een frans elftal... Wat vind je een goed bod 25000?
@exoskeleton ? ik heb net easy in 10 min mn henry verkocht voor 30.000. heb je benzema al wel is op de trade gegooid ? daar vang je vast wel wat voor net ribery gehaald voor 22.000 en robben voor 8.000
ow oke misschien dat zijn waarde gedaald is omdat hij blijkbaar meer in omloop is. vanpersie is daar ook een voorbeeld van was in het begin enorm duur en nu ook niet echt duur meer
Gisternacht tientallen spelers en kits gekocht voor heel weinig.. 4x Real thuis shirt en 3x Barca thuis voor 150 each... en dan nog goeie spelers erbij voor rond de 300-400.
koop net ribery voor 22.000 met 98 contractdagen Speel met allemaal lange leipen in mn team zowat alles boven de 6,0.
Ik denk dat ik ook maar eens koopjes ga proberen te scoren om die vervolgens weer met meer winst te verkopen. Want coins verdienen met toernooien schiet niet echt op.
Ben nu aan het werk.. Maar op de trade staan een paar spelers van mij dus ff kijken wat die gaan opleveren heel misschien dat ik hem dan wel over wil nemen van je Maar mocht je hem kwijt kunnen en ik heb je nog niet een bericht gestuurd verkoop hem dan maar gewoon m8!
Dit is mijn 1e topspeler. Dus ik weet niet wat redelijk is. Kan iemand me daarmee helpen? wel een beetje eerlijk hehe. Maar ik zie ze volgens mij wel voor 80.000 starting price staan.