[PS4] [PS3] White Knight Chronicles

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 12 feb 2008.

1. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Heb hem net gekocht straks proberen! Ik laat het weten!

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Verkijk je niet teveel op de redelijk tot matige SP campaign. Volgens mij is het bij deze titel echt te doen online.

3. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Heb hem ook niet voor de sp gekocht! Die speel ik wel uit maar heb echt zin om online te questen en die georama etc. Gaat heel cool worden.

De eerste speculaties op ps3trophies.com voor plat zijn rond de 800 uur ;) door het farmen/grinden/guild lvl etc. Echt te cool!

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm 800 uur staat me wel aan. Jullie kunnen mij wel vast toevoegen. The_Decepticon is mijn PSN naam. Zal eerst nog wel SO op 1000g willen zetten, maar met 800uur zullen jullie vast nog niet klaar zijn dan ;)

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Die 800 uur doet mij niets, ik ga gewoon voor de lol dit spel spelen en ik hoop super leuke ervaringen online op te doen. :)

Pakketje lag helaas niet in de brievenbus. Ik had nog zo gehoopt, maar dan wordt het waarschijnlijk dinsdag of woensdag (op maandag wordt er maar beperkt post bezorgd in mijn woonplaats).

6. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik heb zo'n 2 uur gespeeld en het bevalt me zeer goed! Leuke opties en battlesystem zit leuk in elkaar. Het verhaal kan ik nog niet veel over zeggen maar het begint nogal simpel en ik denk dat ik wel kan raden hoe het verder zal gaan.

Nu ga ik eerst so4 afmaken en dan pas weer verder.

7. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Update:

Ben nu 6 uur in het spel en hierbij zeg ik dat ik voorlopig so4 niet meer aanraak! Ik ben helemaal hooked. Het begin is langzaam en vrij voorspelbaar, de personages zijn in het begin vrij persoon/verhaal loos maar dat wordt veel beter. Het spel is zeer uitgebrijdt kwa mogelijkheden en dan heb ik denk nog geen kwart ondekt/gezien. De wereld ziet er echt zeer mooi uit en alles werkt zeer cool. De combat is aan het begin zeer verwarrend maar als je het eenmaal door hebt is het heel gaaf en zijn de mogelijkheden eindeloos. Elke charr kan alles leren dus je kan je party maken en aansturen zoals je zelf wilt, mijn party bestaat nu uit een tank, ranged dps (mijn avatar) en een heal/support spellcaster. Ik heb alleen nog niet uitgevogeld hoe ik hun het juiste werk kan laten doen, maar ik heb ook nog niet alles geprobeerd.

Het online gedeelte heb ik nog niet gedaan dus daar kan ik nog niets over zeggen. Het enige wat ik wel gedaan heb is het sleutelen/uitproberen van mijn georama(eigen dorp) je kan er mensen laten werken, goederen verbouwen etc! Heel leuk gedaan.

Aan de mensen die twijfelen....... Niet doen!
    Als je van rpg's houdt die iets nieuws doen en zeer utgebrijd zijn is dit echt een must!
    Nu ga ik weer lekker verder en ik houd jullie op de hoogte!

Gr,
    Cliff

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Klinkt positief Cliff. Nog twee dagen en dan hoop ik WKC ook te kunnen spelen. :)

9. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ja ben ik ook! Hij gaat echt al mijn verwachtingen te boven! Ben blij dat ik hem gekocht heb, kan ookniet stoppen met spelen. Weet iemand trouwens de level cap? Levelen gaat niet snel maar op een of andere manier doet dat er ook niet toe.

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hoe zit het eigenlijk met wapentuig?
    Kun je zelf dingen maken en/of upgraden?

11. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Zelf maken kan volgens mij wel, ben er alleen nog niet toegekomen. Wel kanje alles upgraden/enchanten , damage elemental etc. Alle armor die je aantrekt zie je ook etc. Heel veel mogelijkheden

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En kun je misschien nog iets meer over dat georama vertellen?
    Kan dat echt alleen online?

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Grote verrassing, mijn pakketje lag vandaag al in de brievenbus! Dus toch post op de maandag.... whoeiiii! :)

Vanavond een flink stuk spelen!!! :cool:

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Kun je dan ook binnenkort een impressie geven, ik twijfel nogal :)

15. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Georama:

Offline kan je je town bewerken en dan moet je denken aan een soort van simcity, je moet materials hebben om huizen, winkels en mijnen etc te bouwen. Die materials liggen over heel de wereld verspreid en jekan die bemachten door bijvoorbeeld uit rotsen te minen. Je moet echter wel op geonet ingelogd zijn om het allemaal in werking te zien.
    Als je een dorp gemaakt heb kan je die altijd weer verder omwikkelen zodat je meer grond ter beschikking krijgt en je zo dus meer kan bouwen, ook moet je mensen receuiten om voor je te werken etc, het is allemaal heel gaaf gedaan. En questen online begint altijd in zo'n begin dorp etc.

Edit: TehCliff is mijn psnid ben lvl 18ranged buff/dps

Laatst bewerkt: 1 mrt 2010
  16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je dorp levert toch ook weer spullen op zelfs als je niet aan het spelen bent?

17. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Dat weet ik niet, heb ik nog niet op gelet. Zal er eens op letten

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Tjonge jonge...

=====================================================
    Sony hopes to fix the PlayStation 3-stalling 8001050F error in a day. But, if you have a fat PS3, do not use it for 24 hours. The news came in Sony's first comprehensive statement about the error plaguing PS3s worldwide.

Today's statement came from Sony Computer Entertainment of America spokesman Patrick Seybold, who told Kotaku yesterday that Sony was on the case. The company's engineers in Japan and elsewhere are trying to resolve a problem that has left PS3s around the world in an unusable state. Original theories that this only affected online-connected consoles, has been disproven.

From Sony:

As you may be aware, some customers have been unable to connect to the PlayStation Network today. This problem affects the models other than the new slim PS3.

We believe we have identified that this problem is being caused by a bug in the clock functionality incorporated in the system.

Errors include:
    * The date of the PS3 system may be re-set to Jan 1, 2000.
    * When the user tries to sign-in to the PlayStation Network, the following message appears on the screen; "An error has occurred. You have been signed out of PlayStation Network (8001050F)".
    * When the user tries to launch a game, the following error message appears on the screen and the trophy data may disappear; "Failed to install trophies. Please exit your game."
    * When the user tries to set the time and date of the system via the Internet, the following message appears on the screen; "The current date and time could not be obtained. (8001050F)"
    * Users are not able to playback certain rental video downloaded from the PlayStation Store before the expiration date.

We hope to resolve this problem within the next 24 hours. In the meantime, if you have a model other than the new slim PS3, we advise that you do not use your PS3 system, as doing so may result in errors in some functionality, such as recording obtained trophies, and not being able to restore certain data.

As mentioned above, Please be advised that the new slim PS3 is not affected with this error. We are doing our best to resolve the issue and do apologize for any inconvenience caused.

For the latest status on this situation please check either the PlayStation blog (blog.us.playstation.com) or PlayStation.com.

One possible fix suggested by some gamers has been a manipulation of the console's battery. Seybold could not confirm to Kotaku that this works and said that opening the PS3's shell would void the machine's warranty.

We will have more on this major story as it develops.

=====================================================

Wereldwijde problemen met het inloggen en installeren van Throphies, zolang je geen PS3 Slim hebt. Hoe krijgen ze het voor elkaar bij Sony. Geen WKC voor mij vandaag dus. :mad: :mad:

19. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Om welke reden geen wkc dan? Bij mij deed alles het net gewoon?

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt toch ook je utp-kabel verweideren en offline spelen?

Deel Deze Pagina