Heb eindelijk de demo eens goed kunnen testen en ben tot de conclusie gekomen dat dit geen game voor mij is. Gebrekkige besturing, camera werkt niet mee en vrij standaard combo's met killing blow's. Toch maar goed dat ik op de demo gewacht heb, anders had ik 'm denk ik wel gekocht n.a.v. andere reacties.
Heb dit spel sinds gisteren en damn wat een vet spel is dit zeg. Ik zit er nu een uurtje of 7 in en kan er maar geen genoeg van krijgen. Kijk nu al uit naar deeltje 2! *)
is er misschien iemand die begrijpt waar ik ben en me verder wil helpen? mijn current opjective is '' find tiamat and take her heart'' Ik ben bij een soort circel waar je 3 zwaarden moet geven aan engelen beelden. elk zwaard vind je achter een deur daarachter (dan moet je een puzzel oplossen om bij het zwaard te komen) nu zit ik vast bij de 2e puzzel, in het midden heb ik een ronddraaiende brug en aan allebei de kanten zit een gang die verborgen is achter rode ''kristallen'' die je met zon ding moet opblazen. 1 kant heb ik kunnen openen door met mijn boomerang via een fakkel de bom te laten ontploffen. aan de andere kant krijg ik de bom niet ontploft omdat er geen vuur in de buurt is. wel zit er een bom hoog aan de muur die bij aanraking ontploft maar hoe ontsteek ik nou de bom op de rode ''kristallen' om erdoorheen te komen?
Om op je 1ste vraag in te gaan, volgens mij zie je je 'wrath abilities' als je LB ingedrukt houd. Waar jij nu bent ben ik gister ook geweest. Je moet via je 'boemerang' de vlam van de ene fakkel naar de ander overbrengen. Daarna kan je de bom laten ontploffen.
Je moet zo'n bom plakken op het rode ding (zo'n bom die je er op de grond zit kan je op dinges gooien) en dan nog een bom op de muur en zo een rij van bommen maken tot dat ze in de buurt zijn van die ene bom die op de muur hangt. Dan moet je die ene bom laten ontploffen en krijg je een kettingreactie. Hopelijk is het duidelijk wat ik zeg .
Ligt het nu aan mij of zijn de achievenemts voor deze game best moeilijk haalbaar en zijn de meeste het halen/vinden van collectebles?
Die collectibles kan je later makkelijk terugvinden doordat je een item kan halen waardoor ze allemaal op de map verschijnen. Die item krijg je ergens in The Black Throne geloof ik, Fury's Embrace heet hij. Verder is de enige kutachievement die met de 160 kills op dat vliegbeest. Het levelen van je wapens lijkt ook een vervelende, maar dat valt reuze mee.
Heeft iemand miss tips hoe ik tiamat kan verslaan? ik moet em eerst dmgen door die bommen op hem te gooien en dan te ontsteken als ik dat 2x gedaan heb komt ie op de grond te staan maar dan dmg ed ie me zo dood, hij kan ik hem dan het beste dmgén /verslaan?