[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    SP speel ik als internet dood is :+

    MP ftw! \o/
    MP topic al ingestuurd, zal straks wel te zien zijn

    Miss ga ik morgen nog wel ff langs de GP :9
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.158
    Leuk Bevonden:
    4.740
    Ik in elk geval wel. Heb nu veel meer gespeeld met Bioshock 2, maar vind het nog steeds wat teleurstellend. Hoop dat Bad Company daar weer ouderwets verandering in gaat brengen. ;)
     
  3. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik bespeur bij mezelf de trend dat ik MP steeds leuker ga vinden en SP steeds saaier. Met MW2 (waar ik me aardig kon redden) had ik dat al en BFBC2 demo was ik helemaal weg van.

    AI is zo saai vergeleken met echte tegenstanders. Of ze zijn te sterk of ze zijn te dom, maar ze zijn nooit menselijk.

    Dat was altijd altijd zo natuurlijk maar bij mij gaat pas de laatste tijd het roer om. Waarschijnlijk omdat ik beter virtueel kan doen wat ik 'in het echt' ook zou doen, bijvoorbeeld 'cover' (geen wonder dat ik het cover systeem van Vegas zo lekker vond). In BFBC2 heb je weliswaar geen 'cover' systeem maar het gebruik van 'cover' objecten is echt geweldig ... door, ja door de Frostbite engine natuurlijk. Vooral ook door de fabuleuze destruction/Frostbite voelt BFBC2 alsof je er echt bent. Het blijft natuurlijk enigzins over-the-top action, maar ik voel me in deze maps toch gewoon lekker thuis, alsof je er echt rondloopt.

    (m.a.w. de SP van BFBC2 lijkt me leuk maar ik ga nu toch wel vol voor de MP)

    Voor gasten die alvast willen bladeren in de (pc) manual ... http://www.thecompanyhub.com/index....any-2/miscellaneous/bad-company-2-manual.html

    Begrijp dat Port Valdez wordt gezien als 'vehicle' map. Mooi want ik hou toch meer van infantry gameplay en de meeste andere mappen zijn meer richting vehicle/inf of alleen infantry

    Afwachten maar
     
  4. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb de game in elk geval besteld dus dit weekend kan het gelijk loos. Het is alleen een beetje jammer dat ik in het ziekenhuis lig (ik krijg een nieuwe voorste kruisband) ten tijde van de release maar goed de komende periode heb ik wel weer volop de gelegenheid om te gamen, sterker nog ik heb uberhaupt weinig andere opties.
     
  5. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Dikke Lanparty dit weekend bij een maat van me, volgas BC2! :D
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [yt]cc6-bCM4l-s[/yt]

    Hilarisch! Nog maar een paar dagen. *)
     
  7. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Mw2 owned:D
     
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    LOL! Epic Fail, en dit 1 dag voor de launch van BFBC2??

    Jason West, een van de bazen van Infinity Ward is zojuist ontslagen door Activision!

    Breaking: Security Appears Outside of Infinity Ward Offices [UPDATED]
    Atmosphere described as "freaked out" and "confused."
    By Kat Bailey, 03/01/2010


    UPDATE: It appears that studio head Jason West has been let go from Infinity Ward. West's LinkedIn account now lists his position as "past," and shows that the position ended in March 2010. In addition, one of our own sources inside Infinity Ward has said that Activision is "flexing their muscles" against the studio, which is attempting to "push back against change." More as we hear it.

    ORIGINAL: A strange situation is reportedly unfolding at Infinity Ward's offices. G4 is reporting that "a bunch of bouncer-types" recently appeared outside of the Modern Warfare 2 developer's offices, and were unwilling to disclose why they were there.

    According to a source within the studio, Infinity Ward studio heads Vince Zampella and Jason West met with Activision this morning and haven't been seen by staff members since. Word is that the relationship between the developer and publisher is "tense."

    The atmosphere around the studio is described as "freaked out" and "confused." The source reported that "everyone is on edge."

    More information as we have it.

    http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3178175


    UPDATE 11:20 PM: It turns out Activision may have showed their hand in this matter earlier today.

    In an SEC filing made this morning, Activision cited a human resources investigation into "breaches of contract and insubordination by two senior employees at Infinity Ward."

    Based on the information we currently have, at least one of those employees may have included Infinity Ward CTO Jason West. It's possible Vince Zampella is the other unmentioned employee.

    "This matter is expected to involve the departure of key personnel and litigation," read the filing. "At present, the Company does not expect this matter to have a material impact on the Company."

    UPDATE 11:11 PM: Infinity Ward community manager Robert Bowling has vaguely addressed the situation.

    "I should also say, while I appreciate all the calls, tweets, messages and hearing my ringtone a lot," said Bowling on his Twitter account, "they're in vain - as I have no info."

    UPDATE 10:07 PM: More developments on the situation at Infinity Ward have come to light.

    A screen shot surfaced from Infinity Ward CTO Jason West's Facebook page at Kotaku with the status update "Jason West is drinking. Also, unemployed." I can confirm from a source that's friends with West that update did actually come from West's account


    Read more: http://g4tv.com/thefeed/blog/post/7...Missing-Staff-Freaked-Out-.html#ixzz0h0IYgVIo

    [​IMG]
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Degene die na het kijken van Hour One nog steeds zegt dat de graphics slecht zijn ... moet echt z'n MW2 bril af doen.
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Graphics zijn niet slecht maar ook niet denderend. Draw Distance is heel mooi maar wanneer je alles van dichtbij is het meer van mehhh. Maar dit spel speel je niet voor de graphics. Het is het teamwork gehalte wat mij zeer aanspreekt.
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Die eerste missie lijkt wel verdacht veel op 1 van MW2.

    Maargoed het ziet er al leuker uit dan deel 1 dus dat is goed :)
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Meningen zijn verdeeld over BC2.

    Hieronder wat screenshots IN de spoiler tags.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Bovenstaande shots vind ik toch echt wel beter ...
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Niet helemaal mee eens. Ik schaar DESTRUCTION toch mede onder gfx (kan ook engine zijn) en die destruction maakt deze titel ook erg bijzonder hoor.

    Als ik destruction meeneem in de vergelijking dan winnen de gfx van BFBC2 het gewoon van die andere shooter
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Staan momenteel al zo'n 11 reviews op metacritic http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/battlefieldbadcompany2

    Laagste is een 8.1, hoogste een 10!

    edit: net de review van de site gelezen die een 8.1 gaf: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=237262&site=xbw
    Wel typerend, ze noemen de singleplayer tergend slecht, maar de multiplayer "bij vlagen beter dan mw2". Ben nu wel benieuwd naar de singleplayer eigenlijk, of misschien ook wel juist niet, misschien moet ik gewoon maar met multiplayer beginnen :)
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die cijfers liegen er niet om! Shit :9
     
  17. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    haha of gewoon een goeie tv kopen plus hdmi kabel..
    Zag het laatst bij een maatje die had geen hdmi kabel gewoon via scart op een hd ready tv nou dan snap ik wel dat mensen het niet zo mooi vinden bij hem was alles echt blokkerig ... en veel minder scherp..
    bijvoorbeeld bij mij zie je als je een tank raak schiet
    een rode kleine tank boven die tank, bij hem is dat gewoon een wazig vierkantje
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    als je een hd tv hebt maar geen component/vga of hdmi kabel hebt ben je echt een Über-faler
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zijn die screens niet gewoon van een max spec PC? :) Zie onze stoffige ouwe kruisdoos nog niet zo'n beeld eruit knallen

    Vriend van mij heeft bijna 2 jaar lang met een composiet kabletje op 40" FullHD zitten gamen :+
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Dan ben je echt een mega dwaas 8)
    Vond hij het niet but lelijk dan :confused:
     

Deel Deze Pagina