Paling ben je vandaag weer in gouda wezen struinen ? Ze verkopen em pas morgen overal... Heb morgen van 9 tot 17 les met een tussen'uur' van 11 tot waarschijnlijk 3 (daarna kom ik em wel ophalen bij je huis ) ontopic: Bij de e-plaza en de BS in gouda hadden ze hem afgelopen vrijdag al binnen maar ineens zijn ze strict met de policy..
Er werd weldegelijk een paar dagen van te voren met ODST gebanned... hieruit kun je dus concluderen dat microsoft alleen hun eigen games in de gaten houdt, en scheit heeft aan de rest van de uitgevers zoals EA
overheen gelezen dan Was ie voor jouw ook 42 eurie? dacht dat ik'm voor 37.50 met die Addiscount had besteld maar was al weer ff geleden.
Jup, GP Eplaza BS IT FRS Allemaal binnen, maar verkopen ho maar Denk morgen wel, aangezien de internet bestellingen morgen ook aankomen Als ik em heb hoor je het wel @djpj Misschien met MS games maar niet met CoD, BF, GTA
K heb hier al eens eerder met microsoft over gebeld, and hun standpunt is dat ze het recht hebben om iedereen te bannen die eerder dan de officiele datum een game speelt. In dit geval is dit dus 5 maart. Is de kans groot dat je gebanned wordt als je het eerder dan 5 maart speelt? Nee. Maar mocht Microsoft dit willen dan hebben ze alle recht hiertoe, live with it.
Dat heb je verkeerd gedacht dan, mediaoffer verkoopt m voor 50, max addiscount = 7 eurie dus 43 euro op zn minst.
Als ze dat doen , koop ik meteen een PS3 Mensen die het spel origineel kopen en MS zakken vullen gaan bannen , lol @hieronder Jup
Maar GTA werd ook absoluut niet voor de officiele release datum verkocht. Miss een enkele winkel maar de grote winkelketens(bs,FRS, MM etc) die deden het allemaal niet. Is toch ook helemaal niet goed voor hun eigen zaken dat ze dat doen. Ze weten dat heel veel winkels het al 2-3 dagen eerder verkopen. Als ze die mensen dan gaan bannen dan zullen ze niet zosnel een nieuwe xbox kopen laat staan spellen ervoor. Wat ze dus veel winst zou kosten als ze het echt doorvoeren. Denk niet dat ze het gaan doen.
Heb de game al sinds gisteren, dus voor de mensen die in Gouda wonen kijk vooral bij winkels waar je het niet verwacht ik ga geen namen noemen want dat kan en winkel in een slecht dag licht zetten bij o.a EA & Microsoft
Ik heb de game gehaald voor 59,99 bij Bart Smit in Almere. Ik heb er een wapencode bij gekregen en een vip-code die ik kan gebruiken om aankomende nieuwe maps gratis te downloaden !! Nu spelen maar !!
Ik heb m gister ook maar besteld bij Mediaoffer voor zo'n 43 incl. ! Neem aan dat ie dan vandaag verzonden wordt?