Oh, ja, kon gister avond nog maar heb hier niet gekeken. Stuur me maar een invite wanneer je wilt spelen
I. Porto Alegre (robbin92) 4-1 Cruz Azul (Reuj) 1-0 Taison 1-1 Zeballos 2-1 Taison 3-1 Alecsandro 4-1 Alecsandro
Waarschijnlijk heb je het over het hoofd gezien maar je moet 2x tegen elkaar spelen Dan heeft het toernooi meer overlevingskans aangezien het dan tot April kan duren
Oo, inderdaad over het hoofd gezien. Reuj moest toch eten dus nu gelijk kon het sowieso niet meer. Tweede potje spelen we andere keer wel, we zijn vaak genoeg tegelijk online.
Heb vandaag tegen Advanced Focuss gespeeld. Guadalaraja - Cruzeiro (1-1) 30. 1-0 A. Bautista 85. 1-1 Fernandinho Cruzeiro - Guadalaraja (4-1) Heb het niet kunnen bij houden wie had gescoord, want hij had hem afgesloten na mn 4e goal in de 75e? minuut. Sowieso dat Wellington Paulista 2 keer had gescoord. En ik dacht Kleber ook, maar dat weet ik niet zeker. Wie er bij hem had gescoord weet ik niet..
richardbakker, waarom reageerde je niet op m'n invites/party invites/messages toen je online was en manager mode speelde?
GoDz kan je vandaag nog? Ik ben zo online. Heb ook eerder een berichtje gestuurd, maar toen heb je niks laten weten x)..
Jorrit waarschijnelijk was da mijn broertje die speelt ook op mijn xdoos ik was tot 7uur sávonds weg (school , kranten , vakkenvullen) zeg maar waneer je kan
Ooh ok, ik dacht al Ik kan miss vanavond nog, anders morgen overdag en s avonds laat, of donderdag etc
Kom op boys speel je wedstrijden!! Er zijn maar 5 wedstrijden gespeeld en dat terwijl de meesten vaak online zijn. Dus ff 30 minuten stoppen met Ultimate Team en de wedstrijden spelen