Hoeveel wil je voor Walcott? Gallas (7 contracten) voor 9.000. Suarez (7 contracten) voor 3.500. Chamakh (7 contracten) voor 4.500. Dzeko (7 contracten) voor 4.000. Lavezzi (7 contracten) nodig? Bied maar.
Gezocht: 4-3-1-2 kaartjes! Ik bied uiteraard gewoon coins, PM me (gaat sneller of quote me ff) Thank you!
Ik heb die kaartjes niet, maar ik zie ze wel erg vaak op de trade pile staan voor +- 600 buy now, gewoon een beetje zoeken
Ik zie hem nog vaak verkocht worden voor bedragen als 3.000 etc, dus als ik hem kan verkopen voor minimaal 2.500 ben ik blij
Nee dat zijn de 4-3-2-1 kaartjes, die zijn inderaad heel goedkoop maar tot nu toe heb ik de 4-3-1-2 kaartjes voor minimaal 1700 zien weggaan en vaak voor nog meer, dit omdat het gewoon een heerlijke opstelling is met opkomende backs!
Kan altijd erger, heb laatst een 4-1-2-1-2 kaartje gekocht voor 8k. Het is dat ik hem echt nodig had anders leg ik daar echt niet zoveel voor neer.
Lijste wat weg kan: Defou Agbanhalor Ashley young Op zoek naar: Adebayor Kompany Tevez Wil namelijk heel manchester City als team hebben. Kan ik eens vergelijken of het net zo lekker speelt als gewoon ranked match
Mensen voor Wallcot voeg ff toe : ExP Chef Legan A: communiceerd makkelijk B: Altijd handig om te ruilen met elkaar dan C: Helpen gaat makkelijk Overigens opzoek naar 4-4-2 kaartjes
Heb me ongeveer 15 premium gold packs gekocht (verspreid over 3 dagen) met Live Points, niets deftig gekregen. Helemaal niets.. Koop ik me eerder deze avond een pakje met mn coins , haal ik er kaka uit.. Waar zit de logica? Anywayz, staat nu te koop.. Samen met nog een paar andere
De Supersnelle doelpuntenmachine KEITA, 85 te koop !!! Staat nog een uur op de tradelist !! Startprijs 5k Buy now 18k
4-3-2-1 of 4-3-1-2 scheelt niks in de Chemistry. Zijn jou spelers de eerst genoemde formatie dan heb je misschien 2 chemistry minder. Ze gaan overigen voor 500~1000 per stuk op de Tradepile
Gourcuff 84 CAM Luis Fabiano 85 ST Zhirkov 84 LM Deze 3 mogen weg, ik ben op zoek naar goede Engelse spelers. Agbonlahor of Gerrard zouden meer dan welkom zijn