1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Jij bent de lead designer van TDU 2?
     
  2. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Nee, ik houd dat forum van hun gewoon in de gaten. Probleem is dat bij Atari de zaken niet bepaald denderend lopen vanwege de crisis en EdenGames bij andere uitgevers geen goed contract kan sluiten. Maar ze kunnen moeilijk nog lang wachten, gezien die auto's in het spel natuurlijk wel snel verouderen.
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar uitgevers vindt je juist door je game alvast te laten zien en te hypen.
    Tot dusver hebben we alleen maar wat concept tekeningen en pre-alpha screens gezien.. lijkt me sterk dat de game dan al af is en dat ze er nul komma nul mee te koop lopen.

    zo gaat inderdaad geen uitgever interesse tonen.. en een bron zou wel zo makkelijk zijn.
     
  4. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, zonder uitgever geen spel maar als je een spel niet zelf al een beetje loopt te promoten weet ook geen uitgever hoe vet het spel kan zijn. Ze moeten dan wel iets concreets gaan laten zien. Het eerste deel vond ik persoonlijk heel erg verslavend maar hoop wel dat er snel een vervolg nu aan gaat komen want ik vond het persoonlijk heel erg relaxt om af en toe gewoon te cruisen en dan met anderen te praten, een beetje zoals Midtown Madness 3 ook vaak was.
     
  5. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Lees dit topic even door.
    http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=659320

    Probleem is waarschijnlijk dat een spel ook alleen gepromoot mag worden door de uitgever.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2009
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat hoeft niet een nadeel te zijn betreft de auto's aangezien het een arcade game is en in de PGR games 3 en 4 zaten nou ook weer niet echt bijzondere consept wagens tussen.

    Maar oke, vind het verder ook maar een vreemd verhaal, als het echt zo is dan is het werkelijk sneu natuurlijk. Daarom verbaasd het me ook dat de game dan nog door Atari word gemaakt, want ik wist al van hun problemen. De eerste was toch door Eden studios uitgebracht?
     
  7. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Even voor de duidelijkheid. Atari is een uitgever, EdenGames de ontwikkelaar.
     
  8. xbox360fan

    xbox360fan Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch nog wat nieuws :)

    Test Drive Unlimited 2 heet High Life?

    Door Joni Philips op 28-12-2009 om 13:25 Bron: Super Annuation

    Met Test Drive Unlimited ontwikkelde Eden Games een mooie racegame waarvoor momenteel een vervolg wordt ontwikkeld. Over de nieuwe TEst Drive is echter niets geweten.
    Zelfs de naam en de platforms waren nog een mysterie, maar dat mysterie wordt vandaag opgelost. Op het CV van Eden Games designer Guillaume Le Bris stond tijdelijk dat hij werkte aan Test Drive: High Life voor de PC, de PlayStation 3 en de Xbox 360. Hij heeft zijn fout wel snel ingezien. De naam is nu vervangen door Test Drive Unlimited sequel. De platforms worden wel bevestigd. Op meer informatie zullen we moeten wachten tot de officiële aankondiging.

    http://www.gamed.nl/view/70597
     
  9. biertje

    biertje Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik heb een vraagje hoe kan ik online racen tegen andere spelers. ik heb xbox live en ben wel online. met tdu. maar ik zie nooit iemand die online is en. hoe kan ik bij een club horen. in dat/via het spel. weet iemand dit dan hoor ik het graag.
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Officieel aangekondigd:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk, zeker goed nieuws :D
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    \o/ Fuck yeah! :cool:
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Meen je dit nou, Lauwe shit !!, eindelijk wat nieuws en goed nieuws ook zeg,
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! \o/\o/\o/
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Top, toen ik dit las was mijn dag weer goed! :) Heb me aardig wat uurtjes(dagen wel) vermaakt met TDU1
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee, Dulle heeft dat hele verhaal zelf verzonnen en de plaatjes zijn gephotoshopped.
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Erg goeie zaak zeg ik!
    HEb me echt immens vermaakt met deel één en heb echt spijt dat ik die verkocht heb..:'-(
     
  19. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    netjes. Ben erg benieuwd naar de progressie in 3 jaar tijd.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik krijg spontaan zin om deel 1 te spelen. Ik zag laatst dat ik nog 3 DLC packs op mijn HDD heb staan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina