[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    En er zijn dacht ik wel een paar achievements die je alleen krijgt met Veteran toch? 40 punten per 2 levels ofzo.

    Meeste titles en emblems krijg je al wel in je eerste speelronde, dan in 1e prestige wat prestige titles en emblems en daarna loopt dat vrij hard terug volgens mij, nog niet eens 1 title per prestige, dus het kan best dat je daarom nog maar weinig titles en emblems krijgt, ondanks dat je mss wel challenges haalt, en anderzijds heb je sommige challenges misschien nog niet vrijgespeeld.

    Voor mensen die geen titles en emblems willen zien, niet op deze link klikken: http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns

    Hier kan je alle titles en emblems vinden inclusief alle prestige, veteran en master titles en emblems en hoe je ze kan halen. Let er dus wel op dat je ze alleen krijgt als die challenge ook in je challengemenu in je barracks is vrijgespeeld, dat gebeurd dus bij een bepaald level dat je behaald hebt, welke prestige je ook zit.
     
  2. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Is normaal, je krijgt pas bij prestige 8 een nieuwe prestige titel.
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Bij de 5e ook hoor.. Five-sided-Fistagon unlock je dan.

    Edit: bij 7e prestige krijg je lucky7
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2010
  4. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, inderdaad. 'k Had gedacht dat de prestigetitels op http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns een beetje gegroepeerd zouden staan, maar dat is dus niet.
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb het spel uitgespeeld op Veteran!!! Ik kwam eerst ff niet verder op dat stuk met die boot op dat grote open meer. "Stay clear from open areas" WTF!! Het is één grote open area!!, maar op youtube zag ik een goede tip, het is net als ijsklimmen, ff linkertrigger (schieten) ff rechtertrigger (gassen) en zo kwam ik er in 1x door ;)
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De laatste was wel de makkelijkste missie ;)
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat stukje op dat open water niet hoor, kging constant dood daar. Er zaten wel pittige stukjes in de single player, maar niet zoals bijvoorbeeld in COD4, die missie is Rusland dat je vanuit dat huis een paar minuten krijgt om een heel stuk verder in een helicopter te komen terwijl je flink belaagd wordt door golven vijanden. Sowieso vond ik de sfeer en verhaallijn in COD 4 veel beter. Prypiat vind ik nog steeds een van de beste missies die ik ooit gespeeld heb.

    Moet wel zeggen dat ik op het eind het gevoel van wraak en rechtvaardigheid wel goed gebracht wordt en ik zie er dan ook wel naar uit om met Price, Soap en Nikolai in de underground te verdwijnen en van daaruit rechtvaardigheid te brengen in deel 3 ;)
     
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Jason West, een van de bazen van Infinity Ward is zojuist ontslagen door Activision!

    Breaking: Security Appears Outside of Infinity Ward Offices [UPDATED]
    Atmosphere described as "freaked out" and "confused."
    By Kat Bailey, 03/01/2010


    UPDATE: It appears that studio head Jason West has been let go from Infinity Ward. West's LinkedIn account now lists his position as "past," and shows that the position ended in March 2010. In addition, one of our own sources inside Infinity Ward has said that Activision is "flexing their muscles" against the studio, which is attempting to "push back against change." More as we hear it.

    ORIGINAL: A strange situation is reportedly unfolding at Infinity Ward's offices. G4 is reporting that "a bunch of bouncer-types" recently appeared outside of the Modern Warfare 2 developer's offices, and were unwilling to disclose why they were there.

    According to a source within the studio, Infinity Ward studio heads Vince Zampella and Jason West met with Activision this morning and haven't been seen by staff members since. Word is that the relationship between the developer and publisher is "tense."

    The atmosphere around the studio is described as "freaked out" and "confused." The source reported that "everyone is on edge."

    More information as we have it.

    http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3178175


    UPDATE 11:20 PM: It turns out Activision may have showed their hand in this matter earlier today.

    In an SEC filing made this morning, Activision cited a human resources investigation into "breaches of contract and insubordination by two senior employees at Infinity Ward."

    Based on the information we currently have, at least one of those employees may have included Infinity Ward CTO Jason West. It's possible Vince Zampella is the other unmentioned employee.

    "This matter is expected to involve the departure of key personnel and litigation," read the filing. "At present, the Company does not expect this matter to have a material impact on the Company."

    UPDATE 11:11 PM: Infinity Ward community manager Robert Bowling has vaguely addressed the situation.

    "I should also say, while I appreciate all the calls, tweets, messages and hearing my ringtone a lot," said Bowling on his Twitter account, "they're in vain - as I have no info."

    UPDATE 10:07 PM: More developments on the situation at Infinity Ward have come to light.

    A screen shot surfaced from Infinity Ward CTO Jason West's Facebook page at Kotaku with the status update "Jason West is drinking. Also, unemployed." I can confirm from a source that's friends with West that update did actually come from West's account


    Read more: http://g4tv.com/thefeed/blog/post/7...Missing-Staff-Freaked-Out-.html#ixzz0h0IYgVIo

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat apart. Vraag me af wat die geflikt heeft, helemaal als er een aantal uitsmijters bij waren.
     
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Activision zou "insubordinatie" onderzoeken.
    Misschien was Infinity Ward niet blij dat er een derde studio bij is gehaald om de volgende CoD te maken?

    UPDATE 12:02 AM: Double Fine's Tim Schafer, who had his own troubles with Activision over the release of Brutal Legend, recently commented on Twitter about what's happening between Infinity Ward and Activision.

    "Getting mad at Activision for this kind of thing is like getting mad at an ape for throwing feces," said Schafer. "It's just how the beast communicates."
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Acti gaat lekker CoD verkrachten zoals het ook met Guitar Hero en Tony Hawk heeft gedaan:
    CoD7 - 2010
    CoD8 - 2011
    CoD whatever - 2011

    En daar zal het vast niet stoppen.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dus nu krijgen we 3 CoD games van 3 studios?

    :emo::emo::emo::emo::emo::emo::emo::emo::emo::emo:
    :emo::emo::emo::emo::emo::emo::emo::emo::emo::emo:

    Ze zijn nog erger dan EA van vroeger.
     
  14. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Infinity Ward ligt eruit.
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Kortom het einde van de COD serie as we know it. Infinity Ward heeft COD groot gemaakt, zonder IW geen echte COD als je het mij vraagt.

    Zeker niet als er uitspraken worden gedaan over 'extending into the action-adventure genre'. Dat is gedoemd te mislukken. :lol:
     
  16. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ben het helemaal met je eens
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar, IW is niet weg. Alleen Vince Zampella en Jason West zijn weg. IW blijft (voorlopig iig :p) nog gewoon bestaan.
     
  18. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen er van mij mee kappen en terug komen met hun eigen nieuwe studio met een nieuwe game. Mooie concurrentie + nieuwe serie, hopelijk.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ^Als dat gebeurt; History repeats itself :+ (IW was eerst de maker van Medal of Honor, zijn opgestapt bij EA en zijn CoD gaan maken)
     
  20. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom maar op ermee, Infinity Ward heeft zichzelf bewezen en mag van mij apart zelfstandig dingen gaan doen, die breken echt wel door.
     

Deel Deze Pagina