Dat komt omdat de mensen die zich vermaakt hebben niets te klagen hebben en dus ook niet posten. Ik heb me uitstekend vermaakt met mijn 3 euro.
Ik zou alleen voor de 2e gaan, maar moet je zelf weten. Zijn beide het geld wel waard, maar vond de 2e een stuk beter dan de 1e en dat voor dezelfde prijs.
Heb net op youtube de filmpjes bekeken van die drie templar tombes, dus nou hoef ik iig niet meer de duurdere versie van de 2de DLC te kopen ! Maar ga beide DLC's zeker kopen! Maar moet eerst AC2 überhaupt nog uitspelen, geniet nog steeds van de game! Vind t heerlijk om gewoon af en toe ff beetje rond te rennen, veren verzamelen of wat side missions doen!
Het is waarschiinlijk een bug. Ik heb namenlijk wel alle locaties in Rome. Niet dat je daar nou zo ongeloofelijk veel aan hebt hoor
weet je wat kut is!? als je dus net die van 320 hebt gedownload en de volgende dag die uitgebreiderde ziet staan vind het een beetje een naaistreek... Maar op zich is de missie wel leuk!
De vraag in je handtekening is wat onduidelijk. Misschien is het gebruik van interpunctie geen slecht idee, en een spellingscontrole kan ook geen kwaad. Edit: zo is het al een stuk beter ja