had ik ergens gelezen op het forum van onemanga mee eens, totaal geen inbreng. enige leuke was mayuri zijn happy moment
Dunno, heb beetje het gevoel dat manga wel tegen het einde kan aanlopen. En JA, ik weet dat iets als Bleach waarschijnlijk nog lang niet klaar is, maar wat zou Tite Kubo mij (ons?) verrassen als hij binnen nu en 20 chapters Aizen dood laat gaan en de laatste losse eindjes aan elkaar knoopt.
Ik ben pas (weer) begonnen deze serie te kijken via bleachget.com en nu ben ik bij aflevering 37. Nu zit ik met het probleem dat ik twijfel of ze wel de juiste aflevering tonen, want: Spoiler Bij aflevering 36 begint Ichigo net het gevecht met Kenpachi en bij aflevring 37 is hij ineens in een grot met allemaal zwaarden in de grond, waar hij vecht met die gast die zijn eigen zwaard is ofzo () en er kijkt zo'n gekleurde chick in een oranje pakje op ze uit. Is dit de juiste aflevering of de verkeerde? En waar kan ik dan wel de juiste kijken?
Ik heb de afgelopen vier eps van Bleach geeneens meer gekeken. Tis echt dikke bagger geworden. Weet niet of ik hem uberhaupt wel ga afkijken.
Ik wist het al hoor, wilde je even fokken . Heb Bleach in de derde ofzo al gekeken tot ergens in de 100, maar gelukkig ben ik ook een heleboel weer vergeten. De chicks natuurlijk niet .
Vandaag afleveringen 1-192 gedownload (zonder fillers), net even 41 gekeken. Byakuya verslaat eerst Ganju op die brug, en dan komt Ichigo er ook naar toe om Rukia te redden. Geweldig dat oudere Bleach, werd er echt vrolijk van! Ook mooier beeld trouwens. De zwarte lijnen zijn wat dikker, de kleuren wat voller en meer tonen. Wel geen breedbeeld.
Waarvoor dienen fillers? Ben nu bij dat met die Bounto, vindt het op zich nog best leuk, maar dit zo leuk als dat verhaal over het redden van Rukia. Is er trouwens ergens een soundtrack verkrijgbaar misschien? Want ik vind sommige van die themesongs best wel vet .