Toch eens even kijken dan. Ik had steeds alle manuals gekocht die ik nog niet had. Dan zou ik hem al moeten hebben...
Ik lees in guides dat je ook skills uit kunt zetten voor de chars die je niet bestuurd? Hoe doe je dat dan precies?
Is de een goede JRPG? Ik twijfel nog steeds of ik de international versie wil kopen voor de PS3. Op basis waarvan zouden jullie deze JRPG aanbevelen? Ik wil sowieso nog eerst WKC en FFXIII gaan doen, maar misschien dat ik deze nog een keer oppak op de lange termijn.
Ik vind de game leuk omdat je zoveel kan collecten. Het battlesysteem ben ik niet zo kapot van aangezien ik liever een turnbased RPG speel, maar van de realtime die ik nu gespeeld heb (IU, ES, ToV) vind ik deze toch de beste. Iemand nog tips voor 7SD. Ik word namelijk verkracht en mijn party members zijn allemaal lvl80. Vooral tegen 4+ vijanden heb ik het zwaar. Dat zijn battles van 10min waar ik ook nog een zooi items moet gebruiken. Ik heb nu Edge (voor BTs), Arumat, Reimi en Sarah in mijn party. Gebruik Sarah als enige healer.
Eerst nog wat levelen op Nox Obscuris. Ik ben namelijk level 140 en zelfs dan zijn de bossfights best lang. De normale enemies duren bij mij ook nog steeds lang, maar ze doen iig niet heel veel damage. En ik gebruik dezelfde party. Oh, en als je zo laag bent, ontwijk de bijen!
De bijen waren idd verschrikkelijk. Ik dacht daar wel ff wat lvls te pakken en hopen dat het dan makkelijker ging....eerst maar wat lvln dan in Nox.
Is het mogelijk om met Reimi je target te selecteren? Met melee characters is het geen probleem, maar met Reimi soms wel.
A+naar voren lopen, wat ik zei dat een leg-based attack zou moeten zijn klopt niet. Ben nu met Edge bezig en daar krijg je niet de bt voor. Raging strike moet je volgens mij hebben. Oh ja, nog iets over logica met die drops, had net vier keer een 200% ambush bonus met 1 drop, daarna een enkele zonder surprise attack en dan krijg ik er twee. Echt volkomen willekeur als je het mij vraagt.
Gister lvl90 geworden op Nox. Nog 10 lvls en dan ga ik weer 7SD proberen. Op welk lvl kan ik eigenlijk Team rank 1 halen en hoe zit het met solo? Die kan toch eerder of niet? Kwam er deze week achter dat ik de guide ook nog had liggen ><
En ik heb gisteren 90% gehaald van de BT's . Ga er maar van uit dat je daar level 255 moet zijn. Solo kan wel eerder, maar de nummer 1 rank geeft je daar alleen de achievement en geen bt.
Dan doel je waarschijnlijk op de achievement.org site. Ik heb gemerkt dat er veel dingen in staan die absoluut makkelijker kunnen. De 6-ambush met al zijn saves is een hoop drukte voor niets. Er komen nog genoeg kansen om die te halen en zo zijn er veel meer dingen. Dat je met level 110 een teamfight kan winnen, nou veel succes.
Een teamfight of rank 1 fight? Op lvl80 ben al bijna bij rank 30. En ben niet gestopt omdat ik het niet meer kon halen.
De teamfight nummer 1 bedoel ik. Die is vergelijkbaar met de betere eindbazen uit het spel. Solo kan eerder maar is zonde van je tijd omdat je alleen bt's krijgt voor een teamfight.
Na paar daagjes ben ik weer verder gegaan met SO. Ik moet zeggen Spoiler Barachiel was wel erg makkelijk. Hij viel me een beetje tegen.