Ik had net NHL09 voor 18 euro ofzo gekocht 2 maanden geleden, vlak voordat NHL10 in de aanbieding ging, dus dat was een beetje een spijtige timing
Ik snap ook niet waarom EA die game telkens weer eerst een paar maanden lang voor 60 euro in de winkel ligt, want volgens mij kopen echt alleen de ECHTE die-hard fans die game dan, maar het overgrote gedeelte van de gamers zal 60 euro gewoon veels te veel vinden, terwijl het verder gewoon een goede game is.
Leg die game gewoon lekker meteen voor 30 euro in de winkel, en volgens mij wordt die serie dan een veel groter succes hier in Europa, met een veel levendigere online community enzo.
Net als met NFL en NBA trouwens. Dat lijken me altijd ook wel leuke games, maar zeer zeker niet voor 60 euro per stuk. Eigenlijk zou EA gewoon een sportspack van die games moeten uitbrengen voor een leuk prijsje, dus 3 games voor 60-70 euro ofzo. Zo zul je echt heel veel mensen overhalen om 60-70 euro neer te leggen voor games die ze normaal gesproken niet/nauwelijks overwegen te kopen.
Klik om te vergroten...