NHL 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lequero, 3 mrt 2010.

1. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0

Informatie - Screenshots - Achievements - Officiële websites - XBW NL team

Zeer leuke, maar door velen genegeerde game...
    Onder het mom van beter laat dan nooit, alsnog een draad.

Sinds kort voor een schappelijk prijsje uit de budgetbak te vissen, dus ik zou zeggen, sla je slag. :D

[gb] NHL 10 [/gb]

Platforms
    Xbox 360

Uitgever
    Electronic Arts

Developer
    Electronic Arts

Genre
    Sport

Release datum
    September 2009

[GB]Informatie[/GB]
    De gameserie die al meer dan negentien 'sportgame of the year' prijzen over de afgelopen twee jaar heeft gewonnen, is terug met een nieuw deel. In NHL 10 wordt de lat van het virtuele ijshockey opnieuw een stukje hoger gelegd.

NHL 10 bootst ijshockey op een zeer realistische manier na zonder te serieus te worden. Zo gebeurt het vechten ditmaal vanuit een eerstepersoons-perspectief. Met twee vuisten onderin je scherm kun je klappen uitdelen of een speler vastpakken en tegen het ijs smijten.

In NHL 10 kun je de spelers beter dan ooit tevoren op verschillende manieren inzetten. Zo laat je de grote jongens hun lichaam gebruiken om andere spelers van de puck te houden, terwijl de kleinere snellere leden van je team richting de goal schaatsen.

Intimidatie speelt ook een rol in NHL 10. Wanneer jij de tegenstander stevig aanpakt of snel een aantal goals achter elkaar scoort, heeft dit effect op het moraal van de spelers op het ijs en het publiek op de tribunes. Gebruik deze momenten om de wedstrijd naar je hand te zetten en de overwinning binnen te slepen!

NHL 10 zet een nieuwe standaard op het gebied van ijshockeygames.
    ^top

[GB]Screenshots[/GB]

[GB]Achievements[/GB]
    Xbox360Achievements.org
    ^top

[GB]Officiële website[/GB]
    http://nhl.easports.com/home.action

^top
    [GB]XBW NL Team[/GB]
    Voornamelijk opgericht voor het behalen van de lastige online achievements, maar af en toe een game voor de lol kan ook.

In game te joinen door bij "search clubs" te zoeken naar "XBW NL"​
    ^top

Laatst bewerkt: 3 mrt 2010
  2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Was hier nog geen topic over? Die game is al tijden uit, en wordt volgens mij al bijna niet meer verkocht.

3. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was er nog geen draad, ik kon er iig zelf geen een vinden. 8)
    De game wordt online nog gewoon veel gespeeld trouwens, voornamelijk door Amerikanen en Canadezen, maar toch...

4. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zat zondagavond de finale te kijken tussen Canada en 'team USA', en toen heb ik echt onwijs genoten van het spelletje, terwijl ik er normaal helemaal geen interesse in heb..

Maar ik bedacht me wel dat ik best wel weer eens een goede NHL game wilde gaan spelen, dus misschien dat ik deze wel ga opvissen uit de budget bakken..

5. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Eindelijk een topic over dit geweldige spel! :cool:

Misschien dat er dan nu wel animo is voor het online gedeelte.

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dit machtige spel nog geen topic had, nu in elk geval wel _O_

7. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, onze meest gespeelde sportgame tot nu toe. :)
    Dat "arm breek moment" tegen de boarding was echt legendarisch. :lol:

Ook een lekker lomp moment...

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zo, een NHL topic. Heeft zeker niets te maken met de afgelopen Olympische Spelen? ;)
    Ik vind ijshockey ook heel cool, op Eurosport had je iedere ochtend om 6:00 uur een westrijd live tijdens de OS. Had er een paar opgenomen, want de komende 4 jaar sta je weer droog. Er is 0,0 aandacht voor, daarom ken ik ook geen spelers meer. Alleen van vroeger door de NHL spellen die ik had. Zeker NHL 97 heb ik erg veel gespeeld. Vond het daarom verbazingwekkend dat er tijdens de OS nog spelers waren die in 97 bij de topclubs speelden, zoals Jaromir Jagr, Fedorov en Selanne. Zijn nu veteranen van 38, 39 en 40 jaar. Maar vond het grappig om te zien dat ze nog speelden.

Ik kreeg wel de drang om een NHL spel te spelen dus had de demo gedownload van NHL 10. Maar ik vind de besturing echt niet lekker werken met die rechter stick. Ik heb gewoon liever de ouderwetse besturing. Gewoon A passen, B schieten.

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar dan? En dan bedoel ik eigenlijk onder de 30 euro :+

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik had net NHL09 voor 18 euro ofzo gekocht 2 maanden geleden, vlak voordat NHL10 in de aanbieding ging, dus dat was een beetje een spijtige timing :)

Ik snap ook niet waarom EA die game telkens weer eerst een paar maanden lang voor 60 euro in de winkel ligt, want volgens mij kopen echt alleen de ECHTE die-hard fans die game dan, maar het overgrote gedeelte van de gamers zal 60 euro gewoon veels te veel vinden, terwijl het verder gewoon een goede game is.

Leg die game gewoon lekker meteen voor 30 euro in de winkel, en volgens mij wordt die serie dan een veel groter succes hier in Europa, met een veel levendigere online community enzo.

Net als met NFL en NBA trouwens. Dat lijken me altijd ook wel leuke games, maar zeer zeker niet voor 60 euro per stuk. Eigenlijk zou EA gewoon een sportspack van die games moeten uitbrengen voor een leuk prijsje, dus 3 games voor 60-70 euro ofzo. Zo zul je echt heel veel mensen overhalen om 60-70 euro neer te leggen voor games die ze normaal gesproken niet/nauwelijks overwegen te kopen.

11. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game al sinds de release in de kast staan, maar moet toegeven dat de OS wel de drang naar ijshockey behoorlijk vergroot heeft.
    Heleboel mooie wedstrijden gezien op eurosport (Rusland - Slowakije _O_), maar die finale was toch wel de kers op de taart. :D

Controls zijn in het begin enorm wennen, als je ze echter doorhebt speelt het imo veel beter als met knoppen.
    Met name schieten (en scoren) is best moeilijk, maar als het eindelijk een keer lukt is de voldoening des te groter. :D

Dacht dat als de adviesprijs 30 was de buitendlandse webshops wel rond de 15 zouden zitten, sorry. :x

30€ bij release zou aantrekkelijker zijn, maar betwijfel of de game dan beter verkoopt. Nederland blijft toch, helaas, meer een FIFA land.

12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Super game dit. Heb 'm een ook een poosje geleden gehaald voor € 30,-. Is wel een nette prijs voor zo'n goede game. Vooral omdat er ook online clubs inzitten (net als bij FIFA). Hoewel het met meer dan twee man soms wel lastig is.

13. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Lequero, heb je nog een team gevonden om te boosten? :+

14. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ben eigenlijk alleen bezig geweest met die laatste "be a pro" achievements. *gaap*

15. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Vraag me af of er nog 2 andere xbw members de 'Its a Challenge' & 'League Champion' achievement willen boosten.

16. Remco

Remco Guest

Nice, nog meer NHL spelers. Dacht dat ik de enige was 8). Heb deeltje 07, 08 en 09 ook nog liggen. Even een mooie collectie starten :cool:.

Ik heb ook alweer een poosje espn, waar ik alle wedstrijden volg. Anyway, over de game: ze blijven briljant. Er zitten nog wel wat flinke verbeterpunten in. Zo mis ik nog een simpele 'sprintknop'. Maar ach, dat mag de pret niet drukken.

Ik speel nu op superstar een season met de Stars. Ik handhaaf netjes op een 2e/3e plek :).

17. Remco

Remco Guest

Jeej, ik sta 1e. :)

18. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dat zijn er dan al 3 op Xbw die NHL spelen. :lol:
    Nog maar 3 erbij voor die "6 player" achievement. :cool:

Speel zelf bijna altijd met de Thrashers trouwens. Jammer dat ze Kovalchuck getrade hebben, team suckt nu echt zwaar. :'-(

19. Remco

Remco Guest

Ja, ik had de Stars genomen omdat ik die eigenlijk nooit neem. Ben zelf een Canucks fan :)

Deel Deze Pagina