Vandaag uitgespeeld, man man wat een game Echt vet! Zowel deel 1 als 2 zijn topgames in mijn ogen.. En ik ga hem zeker nog een keer uitspelen
Heb gister echt heel wat uurtjes gespeeld en wat een heerlijke game erg vermakelijk en zeker het geld waard! Vanavond weer verder spelen na t werk
Gister verzonden door Gamehubs. Hoop 'm stiekem dit weekend binnen te hebben. Bioshock 1 ook heel erg van genoten. Zelfs m'n vriendin vond het tof, ookal keek ze alleen maar mee. Vond ze ook zo leuk bij Halo 3. Ipv dat ze zelf een controller pakt... Nee.
Laat ff weten wanneer je m binnen hebt, mijne is namelijk gister door Play-Asia verzonden! Kan ik meteen ff kijken wie sneller is !
Zero Punctuation reviews BioShock 2. http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/1494-BioShock-2
Nu net bezig in Dionysus Park en is toch wel erg tof tot nu toe allemaal. Doe rustig aan en bekijk alles en zoek van alles. Speelt en is een stuk toffer dan deel 1 vind ik, al is deel 1 qua mysterie en sfeer veel beter. Maar dat komt gewoon omdat Ryan en Fontain veel toffer waren dan Lamb. Uitgespeeld, heel tof! Einde had ik niet verwacht Spoiler Elenore heeft me vermoord, nou! Alle eindes bekeken at YT en geen een keer blijf je leven, jammer.
kan iemand mij vertellen hoever ik ben? Spoiler Net al die relays gesloopt en moet nu Alexander gaan verslaan
Ik gok nog zo'n 3 uur, kan wat langer of wat korter zijn afhankelijk van je speelstijl. Je begint zo aan het vetste gedeelte
Eindelijk level 40 in de multiplayer, hiermee nu alle achievements. De singleplayer was niet al te lang in vergelijking met deel 1, maar in de multiplayer heb ik al meer tijd gestopt dan de singleplayer. Ik weet nog niet of ik de dlc ga downloaden, het is dan wel te hopen dat ze met de uitbreiding gelijk de multiplayer problemen oplossen.
Ligt het aan mij of duurt het bij jullie ook zo ontiegelijk lang voordat je een game hebt gevonden in de multiplayer? Ik zit nou al een kwartier in de lobby en heb nóg geen game gevonden...
Ik ben vandaag ook met deze game begonnen en wilde ook even multiplayer proberen, maar het duurt best wel lang voordat je genoeg spelers vindt :{.