[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    CoD1 had ook multiplayer (weliswaar met de United Offensive uitbreiding maartoch).

    CoD1/CoD2/MOH:AA zijn gewoon titels die qua epischheid (zelf verzonnen woord? :+) niet overtroffen zijn door hun opvolgers.
     
  2. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de multiplayer wel vermakelijk in deel 1, vooral Pavlov.
     
  3. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het gewoon dikke games zijn met een goede verhaallijn.
    en stuk voor stuk vernieuwend voor de tijd waarin ze zijn uitgebracht.

    Vooral Modern Warfare 1 was echt een geweldige game.
    Deeltje 2 is inderdaad aardig fucked up door al die glitches.
    Maar doordat zoveel mensen die game spelen komen die aan het licht en worden ze massaal nageaapt. Sommige mensen maken er gewoon een hobby van om fouten in het spel te zoeken. En weer andere mensen kunnen niet winnen als ze geen gebruik maken van die fouten.

    Natuurlijk is het dan slordig dat die fouten erin zitten maar van mij mogen ze net zo goed al de glitchers en boosters gewoon bannen.

    En dan vergeet je zoals gemeld idd MOH Allied Assault nog. Wat toen die uitkwam ook ''de'' game was. Werk zelf in een gamezaak en verkoop hem nog wekelijks.
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel deel 2 nog regelmatig, na ruim 3 maanden. Weinig andere spellen die mij zo lang boeien, zelfs Mass Effect 2 heb ik na de eerste playthrough nog niet aangeraakt.
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    900
    Ik moet zeggen dat ik wel vind dat iedereen hier een beetje loopt te huilen als vrouwen die de weg naar de keuken niet meer kunnen vinden! Tjonge jonge, al dat geouwehoer over oh zoveel glitches, ik speel de game nog dagelijk (meestal domination en S&D) en ik ben in al mijn honderden potjes 1x een glitcher tegengekomen! (misschien meer, maar dan merk je het niet eens zo onbelangrijk is het.)

    Nu gaat natuurlijk iedereen vertellen hoeveel geluk ik wel niet heb gehad maar iedereen is volgens mij een beetje besmet met het "omg-iedereen-glitched-virus"

    Kom op zeg, ook MW2 is gewoon een top game met Spec ops als ERG toffe toevoeging, speel ik heel erg veel in co-op.

    Dus Centurion...ik ben het met je eens, en met ons vele honderduizenden die de game nog dagelijks spelen ;)
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben nu Prestige 7, level 5!:) Eind dit prestige de AK mastery halen en dan help ik van elk primair wapen die mooie bruine titel!\o/ Nu en daarna met zoveel mogelijk wapens spelen en zoveel mogelijk titels en embleems verzamelen, het liefst allemaal :D.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dan heb je nog aardig zitten spelen, vanmiddag stond je nog op lvl 66. Dan je er naar zoveel dagen niet flauw van deze game wordt. Bijna lvl 50 in 1ste prestige ^^
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe the hell kom jij zo snel op 7th prestige. Ik speel voor m'n gevoel echt fokkinveel en ben pas 2nd prestige level 51
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    1. Ik ben gewoon goed
    2. Ik ben gewoon goed
    3. Ik heb drie broers die ook op mijn profiel spelen (weliswaar niet zo veel en niet zo goed als ik)
    4. Ik ben gewoon goed

    :+
     
  10. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    25% Truth :+
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb zonet ook even die lightweight/marathon/ninja class geprobeerd en hoezeer ik mij eraan erger ik kan er niet onderuit dat het ontzettend effecttief is. Laatste 4 potjes 12 kills minimaal waarbij 1 op favela 16-1 was. Ontzettend makkelijk om al die claymores voorbij te rennen maar je vergeet wel soms je hoeken te checken en het is dan ook voornamelijk effectief in de eerste 30 seconden.

    Op Scrapyard heb ik hele team uitgemoord toen ik de laatste speler was in een 3-3 stand, veel schijnbewegingen en nepschoten zorgde ervoor dat ik hun makkelijk kon flanken en hun in mijn claymore kon lokken...zoals de pros het zeggen dat was een "clutch play":lol: Waarschijnlijk niet voor iedereen interessant maar ik was behoorlijk psyched toen ik dat klaarspeelde:+
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gister in m'n eentje 4 man uitgeschakeld en de bom gedefused bij S&D :cool:. Was op Scrapyard, ik was stealth (ninja, coldblooded, M4A1 + HBS + Silencer). Ik zat bij B, had ik iemand gekilld die via rechts (vanaf de tanker) aankwam rennen. Ging ik de rook liggen, liep er eentje voor me. Ik kill hem en dan rent er opeens iemand langs me die me niet ziet dus die schoot ik ook dood. En daarna had eentje de bom geplant had ik hem ook doodgeschoten 8). Er was nog een sniper ergens in het level maar ik heb de bom maar gedefused want de sniper zat helemaal aan de andere kant en kon me niet zien.

    Soms is die stealth play echt fucking awesome _O_
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    soms ook kapot irritant misschien? heartbeatsensor is echt fucked vooral omdat je op het begin nog geen ninja heb.

    En ohja ik denk dat je nu al best prestige 7 kan zijn :p ben nu level 30 ofzo prestige vijf en als je gewoon veel S&D speelt en daar goeie scores haalt gaat het echt snel. Daarnaast kan je ook veel halen als je zoals die prestige 7 doet, alle challenges halen voor de wapens zijn ook alweer heel veel punten.
     
  14. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Eindelijk fall camo op mijn intervention, geniaal. Alleen zo helaas weer prestigen.
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind die Fall camo zo lelijk. Het is weer stoer om er mee te patsen enzo, maar ik pak liever Red Tiger camo :p.
     
  16. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Fall staat wel vet bij Intervention vind ik. Was ook de enige waar ik Fall op had. :9
     
  17. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    pakken jullie vaak intervention?
     
  18. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja intervention is voor de echte bikkels:cool:

    Al moet ik zeggen dat barret misschien wel beter is.
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik blijf me toch steeds weer verbazen hoe hard dit topic steeds wordt gekicked. Blijkbaar zijn er genoeg mensen die dit spel nog steeds echt super vinden. Ik zelf ben ongeveer een maand geleden gestopt. Twee keer probeerde ik het nog even, maar het is gewoon echt geen zak meer aan. Ik beleef geen plezier meer uit dit spel. Ik ken alle wapens al, alle maps, alle toffe trucjes etc. Alleen heb ik dat noobtube-spawnkillen nog nooit geprobeerd, maar dat interesseerd me ook weer niet. Na 3 potjes kan ik dit spel weer in 3 stukken breken omdat het gewoon kut is.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    QFT.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina