Je kan makkelijk tussen de 30.000 en 35.000 coins voor Iniesta krijgen hoor! Ik zie hem vaak op de markt staan met starting prices rond de 30.000, en die worden toch allemaal gekocht. Je kan het altijd proberen he! Wright Philips kan je wel zo'n 15.000 voor pakken, ja. Heb hem wel een keer voor 7.500 verkocht zien worden, maar van die goedkope toppers zitten er bijna altijd wel tussen he! Ik zit al dagen te azen op een goedkope topspeler (het is een goedkope topspeler wanneer je hem gemakkelijk met 15.000 winst kan verkopen vind ik), maar nog geen geluk.
Ik zit nu met een aantal spelers in mij maag die niemand zo maar even verkoop: -Reid 77 ALG maar met 20 contracten -Ruiz 77 ALG , ik denk dat ik hem maar ga houden als wissel, maar als je wat wilt bieden, bied maar. -Delph 75 ALG het is niet veel maar hij is erg behendig -Ferguson 79 ALG - bied maar.
Eredivisie Team Voor de mensen die een eredivisie team maken, ik was er ook mee begonnen maar ik heb toch liever een 5* team(a) Ik heb nog liggen: - Theo Janssen 750 coins - Urby Emanuelson 800 coins - Balazs Dsuzdszak 1200 coins - Ronnie Stam 600 coins - John Dahl Tomasson 750 coins Dsuzdszak is een aanrader, fantastisch op de flanken. Janssen is een must-have zeker met hoge chemistry vliegen ze afstandschoten er zo in. PM me maar op xboxworld of msg me op XBL: larza
Op dit moment staan er 2 op. 1 van 15.000 en een ander moet nog een kwartier en die staat nu op 6750. Is er nog een verdwaalde ajacied die behoefte heeft aan Sulejmani? Hoef er niet heel veel voor terug
Nee, heb klose en gomzez voorin. Wil ballack erachter omdat die duits is. En dan nog graag een goede LM uit de premier league. Aangezien Zhirkov en Malouda dat allebei zijn en dan ook nog is extra chemistry oplevert samen met Ballack wil ik 1 van hun
Ballack kan je voor tussen de 10.000 en 20.000 coins kopen. Ik zag hem vandaag zo'n vijf keer voor 15.000 buy now. Malouda is goedkoog en kan je voor tussen de 5.000 en 10.000 coins kopen. Ik heb hem vaak voor zo'n 6.000 buy now gezien. Ik heb zelf niets met Zhirkov, gewoon niet mijn speler denk ik, maar hij is wel erg goedkoop. Je kan hem voor zo'n 3.000 buy now van de markt halen. Super vaak voor zo'n prijs op de markt gezien. Zhirkov is erg weinig waard, he.
Te koop Advanced training (Manager; 3-4-3 ) Carrick (CM; ENGELAND; 84; 7 CONTRACTEN). Super centrale middenvelder om te hebben. Echt een topper! Lavezzi (CF; ARGENTINIE; 84; 6 CONTRACTEN). Vreselijk snel (89), geweldige dribbel (91) en goed schot. Lekker voor achter de spits. Gallas (CB; FRANKRIJK; 84; 7 CONTRACTEN). Sterk, zeer goede kopper, erg goede verdediger, best snel. Chamakh (CF; MAROKKO; 84; 2 CONTRACTEN). Geweldige spits, heeft alles hoog. Hij is vreselijk sterk (89 strength), super goede koper (92 voor jumping en heading), goed schot en goede dribbel. Kan zelfs goed (mee)verdedigen. Anderson (CAM; BRAZILIE; 82; 88 CONTRACTEN). Over het algemeen heeft hij bijna alles goed, vooral zijn dribbel en snelheid is mooi. Geweldige speler als je van snelheid en skilled dribbling houdt. Dzeko (ST; BOSNIE EN HERZEGOVINA; 82; 8 CONTRACTEN). Vrij snel, sterk, goed schot, vrij goede dribbel en goede kopper. Heerlijke spits om te hebben. Andrew Johnson (ST; ENGELAND; 80; 7 CONTRACTEN). Goede dribbel, snel en een goed schot. Nonda (ST; CONGO; 79; 7 CONTRACTEN). Snel, goede dribbel en goede kopper. Fellaini (CDM; BELGIE; 79; 7 CONTRACTEN). Alles best goed, vooral defending en koppen (89) zijn goed. Lekkere speler voor op het middenveld. Jovanovic (LF; SERVIE; 79; 2 CONTRACTEN). Super snel (88 ), goede dribbel (82), goed schot. Lekker voor aan de linker flank. Als je graag hebt dat de speler meer contracten heeft, zeg het maar! Ik heb genoeg contracten! Op zoek naar: Van Persie.
oo net zeiden ze dat hij vaak voor 3k op de markt stond dus dacht 6k is mooi bedrag heb hem ook maar voor 4k gekocht dus zowiezo 2k winst wat is balotelli ongeveer waard?