Fifa 10 Ultimate Team Ruiltopic

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 23 feb 2010.

  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    10 K minimaal;)
     
  2. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Suàrez net voor 450 gekocht. Die kerel is echt helemaal niks meer waard in UT. _O^
     
  3. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Nee in principe kun je voor het geld wat Ronaldo waard is, 20 teams maken die gem. 83 zijn
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet, hij is echt zo vaak te zien op de trade, niet normaal meer. Waarde van de spelers daalt volgens mij steeds meer. Kon ik eerst voor Gomez denk ik nog wel 10.000 krijgen, nu raak ik hem niet eens kwijt voor 8000. En dat met 77 contracten...
     
  5. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Contracten zeggen in FUT10 ook niks meer in tegenstelling tot 09.. je krijgt ze nu bij wijze van spreken al bij een pakje boter
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb nog steeds van der Sar ( inclusief genoeg contracten ) die maar niet wil verkopen.

    Het is een zeldzame keeper ( word mij verteld ). Jammer genoeg kan ik nu niet veel meer dan singeplayer spelen. 50% is geblesseerd dankzij laatste wedstrijd online.

    Heb in de aanbieding;

    vd Sar en Berbatov
    Beiden mogen geruild worden voor iets leuks. Laat maar weten!
     
  7. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf, wil dus even Fifa 10 UT spelen, nu al 3 keer achter elkaar heel mijn xbox vastgelopen, in het laadscherm (ziet de opstelling van je tegenstander) blijft hij de hele tijd hangen. Zijn er mensen die dit probleem ook hebben of hebben gehad? Zelfs opnieuw installeren van zowel Fifa 10 als Fifa 10 UT hebben niks uitgemaakt. En telkens als ik inlog komt er wel even te staan dat ik de DNF multiplier omlaag gaat :'-(
     
  8. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu nog hopen dat Cristiano Ronaldo dadelijk over een tijdje voor 50k op de trade pile staan, dan vind ik het allemaal wel best joh! :thumbs:
     
  9. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    En dan loopt iedereen straks weer met een team met Torres Messi Ronaldo enz. en is heel UT weer verkloot...
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Grappige is dat dat nu al zo is hoor :+
    Spelers dupliceren en zo dikke winst hebben. Zo zullen de prijzen NOOIT dalen jammer genoeg. Ach, het maakt ook niet veel uit.

    Gekke is dat Dani Alves delfde pace en snelheid heeft als Torres en Villa. Alleen als je hun wilt verdedigen, ben je altijd 10km langzamer :emo:
     
  11. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Dus er is alweer zon cheat Rampage? Ik had je laatst namelijk verkeerd begrepen. Had het woordje cheat in je zin over het hoofd gezien. Nja gelukkig zijn er ook nog toernooien waar die monsterteams niet worden toegelaten...

    Ik ben zelf ook bezig met een monsterteam maar echt leuk om mee te spelen is het niet. Ik probeer het Barca voor volgend jaar na te maken. Dus het huidige Barca met een aantal versterkingen zoals Fabregas, Filipe of Taiwo, David Silva en Mandanda. Deze zou ik volgend jaar namelijk graag bij Barca zien vandaar.

    Ohja ook hier maar ff posten:
    Ik heb dit net van de EA forums gehaald, Xavi en Rooney wisten de meeste al maar de rest is dus ook bekend:

     
  12. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    WTF: Check CACAU van VFB ST ER IS ER 1 van 80 algemeen en 1 van 85 ALGEMEEN

    IEMAND ENIG IDEE HOE DIT KEN???
     
  13. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    O OK lol
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Check lap tekst boven je :+

    Wat een oneerlijke kut zooi is het dus ook zeg. Dit slaat helemaal nergens op. Heb je Xavi ( 85 ) MOET je hem nieuw halen in het pakje. :emo:
     
  15. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Xavi is normaal 87 he..

    Lol dus krijgen we straks, EA kennende, een Ronaldo van 99
     
  16. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Had Vermaelen van 84, maar dacht dat het normaal was, dus verkocht voor 3,4K. Best dom eigenlijk, kon denk ik wel 5,5K ervoor vragen..
     
  17. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Op zn minst ja.. De meeste van Vermaelen [84] beginnen ook pas bij 5,000. Achja je moet het maar net weten.
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Nja, niks aan te doen, maar van die 1600 coins minder ga ik ook niet dood. Zit nu op 55.000 ongeveer
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand geinterreseerd in een van deze:

    Carrick (CM; ENGELAND; 84; 7 CONTRACTEN). Super centrale middenvelder om te hebben. Echt een topper!
    Lavezzi (CF; ARGENTINIE; 84; 6 CONTRACTEN). Vreselijk snel (89), geweldige dribbel (91) en goed schot. Lekker voor achter de spits.
    Gallas (CB; FRANKRIJK; 84; 7 CONTRACTEN). Sterk, zeer goede kopper, erg goede verdediger, best snel.
    Chamakh (CF; MAROKKO; 84; 2 CONTRACTEN). Geweldige spits, heeft alles hoog. Hij is vreselijk sterk (89 strength), super goede koper (92 voor jumping en heading), goed schot en goede dribbel. Kan zelfs goed (mee)verdedigen.
    Anderson (CAM; BRAZILIE; 82; 88 CONTRACTEN). Over het algemeen heeft hij bijna alles goed, vooral zijn dribbel en snelheid is mooi. Geweldige speler als je van snelheid en skilled dribbling houdt.
    Dzeko (ST; BOSNIE EN HERZEGOVINA; 82; 8 CONTRACTEN). Vrij snel, sterk, goed schot, vrij goede dribbel en goede kopper. Heerlijke spits om te hebben.
    Andrew Johnson (ST; ENGELAND; 80; 7 CONTRACTEN). Goede dribbel, snel en een goed schot.
    Nonda (ST; CONGO; 79; 7 CONTRACTEN). Snel, goede dribbel en goede kopper.
    Fellaini (CDM; BELGIE; 79; 7 CONTRACTEN). Alles best goed, vooral defending en koppen (89) zijn goed. Lekkere speler voor op het middenveld.
    Jovanovic (LF; SERVIE; 79; 2 CONTRACTEN). Super snel (88 ), goede dribbel (82), goed schot. Lekker voor aan de linker flank.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat is dit dan voor iets?
    Hoe doen deze mensen het? Niet voor mezelf, gewoon nieuwsgierig haha!

    Sorry voor 2 posts achter elkaar (weet niet of het mag dusja).
     

Deel Deze Pagina