[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan nog steeds niet in de in-game store komen. Krijg dan de mededeling dat de PlayStation Store tijdelijk niet beschikbaar is. Eerst ging het gerucht dat het pas zou werken zodra Sony op de vaste update dag (vandaag dus) de store zou bijwerken, maar die vlieger gaat nu ook niet meer op want de store is al vanaf een uur of drie bijgewerkt. Heb zelf geen LE, maar de meeste mensen hebben ondertussen die extra wapen unlocks zelf al vrijgespeeld. :confused: Ze zijn weer lekker vlot bij EA/Dice.....
     
  2. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nu de hele middag gedaan (single player campaign) en ik denk dat de cijfers wel kloppen.
    hij is zekers tof maar hij trekt me nog niet zo de campaign in als mw.
    ik praat nu alleen over de single player.
    waar ik het meeste moeite mee heb is het tempo, ik weet bij het bij MW ook snel gaat maar ik ben nog druk aan het verkennen en dan zijn je mates al weer veel verder , ze w88 niet op jou waardoor ik het gevoel heb dat ik van alles mis.
    het lijkt heel erg alsof ze het zelfde willen doen als MW.
    verder vermaak ik me er zekers mee, geluid is zekers goed,grafisch is het een mixed bag maar wat echt tof is dat veel stuk kan, geeft echt wat extras.
    ik ben het eens met de gemiddelde review score al hoe wel de laagste scores niet kloppen
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Krijg 'm waarschijnlijk morgen van m'n schoonouders voor m'n verjaardag! :cool:
    PS3 versie welteverstaan!
     
  4. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb um ook :p Net de eerste 3 missies gedaan.. en....
    WAT EEN VETTE SHIT! ECHT WOOAAW :)
    Ik heb de singelplayer van mw2 gespeeld... maar dit vind ik echt veel vetter!
    Het ziet er grafisch echt schitterend uit! (een paar keer dood gegaan omdat ik te veel aan het rondkijken was) En de humor ontbreekt ook niet! En er is ook zo'n mooi geluid!!!

    Ik zou zeggen : Kopen die hap!
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de limited edition, dus ook de MP unlocks (deze zitten in de disc verwerkt volgens mij).
    Nu ga ik deze weer terugbrengen, want ik krijg de gewone editie al van iemand. Heb ik dan eigenlijk de unlocks nog?

    En die VIP code, er staat dat toekomstige mappacks ook gratis zullen zijn.. Klopt da? Zou wel zeker nice zijn :)
     
  6. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat er maar 4 maps zitten als je team deathmatch wilt spelen, of zijn er meerdere met team d ?
     
  7. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is gisteren verstuurd.... kan niet wachten

    misschien is het al 10x gevraagd en gezegd maar zie het nergens staan. je kan toch 2 mappen unlocken? zitten de codes gewoon bij het spel of moet je daar op een andere manier aankomen?
    thanks alvast
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Codes zitten gewoon bij het spel. :)
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Pluk dit net van Gamed.nl af;

    DLC data van BC2 is bekend.

    18 maart 2010
    - SPECACT Upgrade Bundle
    - SPECACT Assault Upgrade
    - SPECACT Engineer Upgrade
    - SPECACT Medic Upgrade
    - SPECACT Recon Upgrade

    1 april 2010
    - Map Pack 2
    - Arica Harbor Conquest Mode
    - Laguna Presa Rush mode

    What de neuk houd alles in dan? Vooral die SPECACT?
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Kan je gewoon vinden als je de store in gaat, extra camo en wapens geloof ik.
     
  11. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Vanmiddag om 12.00 uur de game ontvangen en om 22.00 uur had ik de game uitgespeeld en alle singleplayer achievements unlocked. Beetje kort maar hij was wel heel vet. Niet beter dan MW2, maar dat is ook bijna onmogelijk.

    Multiplayer vind ik echter veel beter dan MW2. Veel tactischer en skillvoller.
     
  12. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    sp zolang over gedaan? ik was er net 3 uur mee bezig denk ik... en MP is niet skillvoller dan cod want dit is nog meer camp !:D
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nice, een goed dagje er voor gaan zitten en je kan hem dus uitspelen. Dat komt wel over een tijdje :+
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Nou vooruit, terug naar het superieure mw2 dan! _0/
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    :D inderdaad, hier erger ik me dus niet aan campers zoals bij COD MW2. Ik wordt liever gekilled door een defender die de target verdedigt dan door een jodokus die een half uurtje op 1 plekje heeft gezeten zodat hij zijn uber chopper gunner heeft.
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Volgens mij lees je over het feit heen dat hij ook al SP achievements heeft unlocked. Dat speel je de SP toch net even wat anders, dan wanneer je de verhaallijn zo snel mogelijk wilt uitspelen. O-)
     
  17. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    +1
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    +2

    In BFBC is campen functioneel :+

    Ik merk nog wel dat ik me heel erg het luie mikken van COD moet afleren. In COD is het een beetje in de richting van je tegenstander wijzen en de auto-aim doet de rest maar daar kom je in BF niet ver mee.

    Wat ik trouwens erg leuk vind is dat de mappen bijna allemaal een eigen look & feel hebben. In het vorige deel was het toch wel beperkt qua type omgevingen maar in dit deel zijn er bijna zoveel omgevingstypen als er mappen zijn
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Even wat in-game instellingen veranderd. Game ziet er een stuk zaliger uit zo. ;)
     
  20. SuFFz

    SuFFz Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind om eerlijk te zijn de game op meerdere fronten beter dan MW2. Alleen de graphics hebben een achterstand maar voor de rest een echte topgame.

    Vind alleen de map African base geloof niet zo bijzonder.
     

Deel Deze Pagina