Heerlijk, ik moet die nieuwe SF zeker hebben, ik hoop wel echt dat er wat meer variatie in komt, Zo zijn er vet weinig Stages, De online lobby zuigt ballen, En het zou echt top zijn als ze gewoon iedereen van SF alpha erin propten Of beter nog, dat ze een nieuwe NextGen SF alpha zouden maken, met dus de graphics van SF 4
een beetje off-topic maar zijn jullie trouwens ook zo Streetfighter Vs Mortal Kombat fanatic ? Zo ja wat vinden jullie beter ? ( Ik hoop dat er snel een Mk aan gaat komen )
Mortal Kombat is al HEEL lang totaal niet relevant meer. Na deeltje 2 destijds was het beste er eigenlijk wel af.
Ja oké heb je wel gelijk in , maar ik ben gewoon echt benieuwd na een nieuw deel. Maar ik heb MK3 en Triology trouwens wel echt grijs gespeeld.( nu op xbxla speel ik nog steeds MK3 Maar net als mk4 en de rest vond ik zelf ook waardeloos.
Mogelijk gelekt plaatje van Hakan, En hier de movelists van Ibuki, Dudley en Makoto. Ibuki Dudley Makoto
Heb me zojuist maar even voorgenomen dat ik wanneer deze uitkomt (30 april??) ik de beste SF-speler van NL ga worden. Kijk maar ff wat jullie met die info aan moeten......