[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik wil MW2 ook maar eens online gaan doen, maar als ik het hier zo lees is het geen drol meer aan. Is er nog wel een beginnen aan? Ik heb nog niet eerder COD online gespeeld dus ik vraag me af of ik er wel plezier aan ga beleven. :+ Waar kan ik het best mee beginnnen?
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Want, ja, straks gaan hun kinderen ook mensen vermoorden :emo:
     
  3. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Zolang alles nog nieuw voor je is zul je je er niet zo snel aan storen. Gewoon doen dus!
     
  4. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het wel belachelijk als ouders dit kinderen van 14/15 laten spelen hoor. Natuurlijk zijn er wel kinderen van die leeftijd die dat prima kunnen spelen maar het gros zou gewoon fijn moeten Mariokarten imo.
     
  5. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Tijden veranderen, speelde jij niet toen je 14 was ook al shooters? Een medal of Honor bijvoorbeeld ofzo? ik wel namelijk
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Je kan nog prima plezier aan deze game beleven. Als het geen drol meer aan was, dan was ook dit topic niet meer zo actief ;).
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Precies, en dan hoor je die schreeuwers ook nog zeggen: You are already over 18 and STILL play games :emo: Wanneer er 18 op een doos staat mag je wel verwachten dat het merendeel van de MW2 spelers al een stukje ouder is, helaas is niets minder waar...
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    toen ik 10-11 speelde ik al shooters :p
     
  9. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook :9

    Keek ook als kind al chucky met m'n moeder en charles bronson met m'n vader toen ik 10 was ofzo.
    Nooit geen nachtmerries en mensen wat aandoen is ook niet aan mij besteed.
    Mafkezen hou je altijd en daar hebben spelletjes echt niks mee te maken.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja inderdaad, ik speel al sinds mijn 8e ofzo shooters (zoals MOH:AA en Unreal Tournament 1999) en ik snap het gezeik ook nooit. Maarja, dat zijn mijn €0,02.
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde op mijn 8ste ofzo al Carmageddon, beat that _0/
     
  12. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn kinderen spelen MW2 ook gewoon en ik zie het "probleem" dan ook niet. Houden zich keurig aan de regels, gebruiken de mic zelden of nooit dus last van hun piepstemmetjes kun je niet hebben. Mijn dochter is 9 (!) en staat vrijwel altijd in de top 3, mijn zoon is 14 en staat vrijwel altijd bovenaan. Ik kan het niet meer van ze winnen, en da's wel balen ;)
     
  13. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Nederlandse kids kom ik weinig wat tegen... maar die amerikaanse en engelsen zijn gewoon verschrikkelijk.
    Maar laten we wel wezen mensen er staat toch echt een leeftijd op het doosje en dat geeft toch aan dat het niet geschikt is voor kids en neem ook niet aan dat je kinderen op de zondag middag naar SAW zitten te kijken want dat vind ik (sorry dat ik het zeg) een zwaar gebrek in de op voeding!
     
  14. superslimsimon

    superslimsimon Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    kom op zeg... je kan een van de meest gruwelijke en realistische films van afgelopen tijd als SAW niet vergelijken bij een redelijk realistisch computerspelletje
     
  15. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik liep vroeger ook met speelgoedpistooltjes rond het huis cowboytje te spelen en op alles te schieten wat bewoog. Tegenwoordig doen we dat dus virtueel. Zie eerlijk gezegd het verschil niet en heb niet de indruk dat dat een gebrek aan opvoeding is. Denk dat het belangrijker is om de kids hier een beetje in te begeleiden, iets wat ik naar mijn mening ook doe trouwens.
     
  16. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja nou dan gaan ze veel mensen verliezen denk ik, meesten hebben CoD4 ook al en dan betaal je 2x voor dezelfde content, oh nee wacht, nu hebben ze er een paar extra mooie dingetjes in gedaan.. Flikker op, kut Activision.
     
  17. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd uitmelkerij is het!
     
  18. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Je zegt het zelf al... realistisch computer spelletje. Ik persoonlijk vind niet dat kinderen hier op vroege leeftijd aan bloot gesteld hoeven worden. En zeker geen amerikaanse kids die worden er hyper van :+

    Maar terug te komen op het onderwerp.. betalen voor maps uit COD4 is idd uitmelkerij en getuigt van weinig creativiteit!

     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is aan de ene kant helemaal waar maar aan de andere kant: Crash en Overgrown > alle mappen in MW2.

    Maar ze hadden er op z'n minst een leuke redux versie van kunnen maken, misschien met wat regen of bijv Overgrown in de sneeuw ofzo. Dit is wel aardig laks.

    Maar goed , niet te snel oordelen. Misschien worden ze goedkoper of misschien krijgen we ze gratis als bonus bij de mappen die wel echt nieuw zijn. Dus ipv 4 nieuwe mappen voor 800msp krijg je dan 4 nieuwe + Overgrown.
     
  20. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    @ de Zeikerds, je bent toch niet verplicht om de maps te kopen, als je niet wilt betalen geen probleem maar ga aub niet over iets goeds zeuren :/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina